Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Parkeren in Leiden - Forum Wereldfietser

Parkeren in Leiden

Hoi Fietsvrienden

Morgen kom ik met de auto vanuit Hoofdorp en wil parkeren in Leiden om daar aan te sluiten bij de wintertrektocht.
Weet iemand hoe de parkeermogelijkheden zijn bij station Leiden? Kun je daar ergens de auto laten staan t/m zondag?

Zondag zal ik dus terug fietsen naar Leiden.

Groeten

Jans
De vrouw van de broer van de broer van mijn schoonmoeder's dochter en haar man en kinderen* wonen aan de (googlemapslink) Musschenbroekstraat. Daar kun je gratis voor de deur parkeren. Het is hemelsbreed 670 m van het station.
Let op: de wijde omgeving is hevig in de verbouwing: de Willem de Zwijgerlaan bestaat zeker nog wel, maar is van Google maps verwijderd. Je moet de Musschenbroekstraat benaderen via het kruispunt Wilem de Zwijgerlaan en Nieuwe Koningsstraat. Via het kruispunt dichterbij het kanaal kan dit niet meer met de auto.
De fietsroute van de Musschenbroekstraat kun op op satellietbeelden zien: eerst richting spoor, dan parallel eraan; Google Maps maakt van de route een zootje.
Succes,
Leon

*: niet te veel privacy-gegevens? :wink:
Dank je Leon,

Zal ik wel vinden, is idd lekker dichtbij het station.

Groeten

Jans
Aan de andere kant van het station, de lage mors (omgeving Vondellaan), is ook ampel parkeerplek te vinden. Is tevens via de a44 en plesmanlaan erg makkelijk bereikbaar