Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wintertrektocht 13 t/m 15 januari 2012 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Wintertrektocht 13 t/m 15 januari 2012

Wat een fantastische tocht met een groep heel leuke mensen. Blij dat we mee zijn gegaan.
Bedankt voor de organisatie Koert en Anita!

Douwe en Blanche
Sjucht wat vond ik het leuk :) Heb nu al last van afkickverschijnselen. Net als met een roker maar dan gezonder :wink: Allen heel bedankt voor de gezelligheid en natuurlijk tot ziens 8)
Allemaal bedankt voor het leuke weekend, hopelijk was het vannacht niet een stuk kouder dan de eerste nacht. Ik heb aan jullie gedacht toen ik na het werk m'n bed in dook! Op naar de volgende keer!
Een fantastisch weekend was het weer!

Dankje Anita voor het regelen van 2 bijzonder fijne campings.
(binnenruimtes ++)
De tocht was ook erg mooi, genoten van het oud -Hollands landshap, af en toe Ot en Sien achtige taferelen.

Iedereen bedankt voor de gezelligheid! en voor de steun tijdens en na de plechtigheid bij het afscheid van Rene, ik realiseer me dat ik deel uitmaak en vertoef onder stel bijzonder fijne mensen!

Frank, dankje voor alle info over Zweden en ik kijk naar je pb uit!

Tot een volgende keer!
Marjan
Hoi Fietsers,

Helaas, ik denk dat voorlopig mijn laatste fietstocht was. Knie, rug, heup? doen het niet goed meer.

Ik zet wat foto's neer van de uitvaart van René. Indrukwekkende plechtigheid, niet in de laatste plaats door de aanwezigheid van vele wereldfietsers.
Het was verder een fijn weekend, met perfecte accomodaties. Organisatie bedankt.

groet

jans

Bij nader inzien lijkt het me beter deze foto's te verplaatsen naar de topic met de berichten over René
Het past even iets minder in de topic wintertrektocht.
Een fijne fietsdag meegepikt met mooi winterweer, voorzover we over winterweer kunnen spreken :lol:

Leuk om mensen die ik afgelopen jaar ontmoet heb weer te zien, en kennis te maken met wereldfietsers die ik nog niet kende.
Bedankt!
Jan
Marjan schreef: Iedereen bedankt voor de gezelligheid! en voor de steun tijdens en na de plechtigheid bij het afscheid van Rene, ik realiseer me dat ik deel uitmaak en vertoef onder stel bijzonder fijne mensen! Tot een volgende keer!

Marjan

Marjan ik sluit me helemaal aan bij je woorden.
@Jans Kinds

Indrukwekkende foto's. Mooi zo om op deze manier begraven te worden.

Ander onderwerp:
Nadat ik had gedouched sprak ik 's avonds in de buitenlucht met je nadat je de benauwdheid in de warme ruimte zat was. Ik wens je heel veel sterkte toe, jammer dat je zoveel last van je lichaam begint te krijgen dat je niet meer met je favoriete sport/hobby/bezigheid mee kan doen. Het lijkt me vreselijk. Je verhaal is wel bij me blijven hangen. Sterkte!

Floris
Dank je Floris,

Ja we hadden een onverwacht diepgaand gesprek. Mooi toch dat dit ook kan bij een weekend "deels rouw" deels gezelligheid.
Ik heb het gewaardeerd. Ik hoop op snelle verandering, lees nieuwe knie, en dan????
Wie weet fiets ik over een...jaar, 2, 3 misschien nog weer mee. Het is idd mijn passie!

Groet

Jans
Een beetje chaotisch afscheid in Woerden. Hierna via Kamerik, Woerdense Verlaat en langs de Kromme Mijdrecht naar het stulpje van Frank in Botshol voor soep en koffie. Vervolgens via de Ronde Hoep en Amstel terug naar Amsterdam.
Anita, je hebt het weer fantastisch bij elkaar georganiseerd: mooie route, prima accomodaties, heerlijke boerenkoolstamppot met worst en glühwein. Prima weer, al had je dat niet in de hand. Volgend jaar doen we het weer met sneeuw er bij.
Zoveel deelnemers en ook nieuwe gezichten; teveel om met iedereen ff te kletsen. Roerende reacties op de uitvaart van René; ook daar was ruimte voor, en ondanks het gemis toch weer een Wintertrektocht als vanouds.
Nog een beetje rozig nagenieten en morgen helaas weer aan de bak.
Iedereen tot ziens, Koert.
Anita, dank voor het organiseren van diit weekend. Ik heb er erorm deugd aan beleefd. Na het het afscheid van René is er een echte vriendschapsband gegroeid
Ik heb een heerlijk weekend gehad. Langs allerlei waterlopen en verschillende typen plassen en schilderachtige hollandse dorpen als Rijnsaterwoude, Nieuwkoop, de Meije.

Zondag miste ik bij Goejanverwellesluis, niet geheel onvrijwillig, de afslag richting Reeuwijkse plassen. Henk de ligfietser katapulteerde mij richting Gouderak waar ik de tiendweg heb genomen (Annita), om al zigzaggend door de polders en met het veer van Krimpen aan de Lek in Kinderdijk aansluiting te vinden bij het Rondje Rotterdam. Dankzij het geduld van dit gezelschap lukte het om nòg een rondje Alblasserwaard te maken en de Nieuwpoortse vesting aan een inspectie te onderwerpen.
Je kan wel zeggen dat ik (Zuid-)holland op zijn breedst heb gedaan.

Dank Anita, voor het uitzetten van deze grandioze tocht.
Het was een bijzonder weekend waarbij alle emoties langs kwamen. Anita erg bedankt voor de organisatie.

Een paar plaatjes
Al die oproepen voor wintertochtjes, winterkamperen, nieuwjaarsritten en kersttoeren.
Gezelligheid, lekker eten, zwembaden, vloerverwarming en vooral fietsen.
Jaloers en gulzend lees ik de verhalen en kijk naar de mooie foto's.

Hier in Zweden is het hartje winter; een stille, witte wereld van sneeuw en ijs.
De mtb staat in de woonkamer te ontdooien en vormt vieze natte blubber op de vloer.
Ik voel me schuldig en dom. Fietsen kan niet meer.
Zand, steentjes, ijs en het na elke fietstocht niet schoonmaken betekent dat ik nu de voorbladen, cassette en ketting moet gaan vervangen.
Hoe kwam ik toch op het onzalige idee naar het Noorden te verhuizen, daar waar 5 tot 6 maanden van het jaar sneeuw ligt?!
Heel simpel: grote eigenwijsheid en geen groepsmens zijn. Daarom zit ik nu zuurkijkend in deze ijzige witte wereld met alleen maar elanden als buren.
Fietsen met z'n allen, dat is niets voor mij en ik was dus ook nooit mee gegaan.
Maar ik geniet wel van jullie leuke verhalen en wil hierbij een ieder bedanken die dit forum zo sympathiek maakt.
En dat iedereen nog maar veel geniet van het fietsen, op welke manier dan ook.
Op de fiets of (zoals ik nu) aan de zijlijn, zittend op de reservebank en wachtend op de lente.

Yopie :)
Yopie, in plaats van fietsen kan je in Zweden nu toch heerlijk wandelen, schaatsen en langlaufen? Ik wil wel een paar weken met je ruilen :D :D :D
hester b. schreef:Yopie, in plaats van fietsen kan je in Zweden nu toch heerlijk wandelen, schaatsen en langlaufen? Ik wil wel een paar weken met je ruilen :D :D :D
Het was niet zielig bedoeld hoor!
De sneeuw en het landschap: het is prachtig hier, net een sprookjeswereld of een mooie ansichtkaart. En ik sta inderdaad vaak op de lange latten en maak mooie tochten, maar ... fietsen blijft toch fietsen!
Grote eigenwijsheid en geen groepsmens zijn. Maar ik geniet wel van jullie leuke verhalen.

Jeetje Yopie,
Voer voor psychologen.
Je hoeft m.i. geen groepsmens te zijn om toch van een groepstocht te kunnen genieten. Dat is het bijzondere van de Wereldfietser. Veel eigenheimers die elkaar toch bij evenementen weten te vinden.
Koert
Koert schreef:Dat is het bijzondere van de Wereldfietser. Veel eigenheimers die elkaar toch bij evenementen weten te vinden.
Koert
Goed gezegd Koert! :P
Ik weet nog mijn eerste fietstocht met de WF - een hele week naar Engeland.
Heb mezelf verbaasd - geen groepsmens maar zo ontzettend op mijn gemak bij deze groep mensen. 'Ja das het bijzonder van de Werlefietser. Veel eigenheimers die elkaar toch bij evenementen weten te vinden.'
beste mensen,

Een mooi weekend was het.
En een record gebroken wat betreft het aantal deelnemers bij een wintertrektocht. Als ik goed geteld heb waren het 34 (inclusief de deelnemers, die 1 of 2 dagen gefietst hebben).

Delen van Z.Holland kende ik nog niet. En veel water; heel veel water! Geweldig.

Bedankt voor de hulp bij het klaarmaken van de boerenkool en het opruimen.
Groetjes en tot de volgende keer,
Anita m.
Dennis & Marijcke schreef:Het was een bijzonder weekend waarbij alle emoties langs kwamen. Anita erg bedankt voor de organisatie.

Een paar plaatjes
Mooie foto's hoor!

Volgend jaar hoop ik er weer bij te kunnen zijn. En dan hopen op een echte winter. :D