Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Harskamperdennen 2011 - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Harskamperdennen 2011

Ik dacht dat deze dingen achter de ledenlogin zaten? Nu staat echt alles vrijelijk op internet, dus ik pas wel op wat ik zeg straks :? :wink:
Ha ha. Met een paella in het vooruitzicht en allerlei andere hapjes moet ik eigenlijk wel komen als bourgondier. Bert, hoe heet dat op zijn Spaans? Maar goed mensen die mij een beetje kennen, weten dus dat ik soms ineens weer andere plannen heb. Ik ben niet zo'n planner, maar ik ga er serieus over denken nu mijn conditie eindelijk weer eens op peil is. Waarschijnlijk heb ik dan ook genoeg energie om te helpen.
Mogelijk tot ziens,
Rutger
jimvdberg schreef:Er is veel belangstelling voor het etentje met Inge, al 51 aanmeldingen!
De meeste belangstelling is er voor de tapas en de paëlla.

Voor mijn planning omdat ik niet het hele weekend blijf, hoe laat verwachten jullie te gaan eten?
Rutger schreef:Ha ha. Met een paella in het vooruitzicht en allerlei andere hapjes moet ik eigenlijk wel komen als bourgondier. Bert, hoe heet dat op zijn Spaans? Maar goed mensen die mij een beetje kennen, weten dus dat ik soms ineens weer andere plannen heb. Ik ben niet zo'n planner, maar ik ga er serieus over denken nu mijn conditie eindelijk weer eens op peil is. Waarschijnlijk heb ik dan ook genoeg energie om te helpen.
Mogelijk tot ziens,
Rutger
Hoe laat heb jij op vrijdag geboekt voor de rondleiding en proeverij in de brouwerij van Achterveld? Met hoeveel wereldfietsers kunnen we daar terecht?
De vraag over etenstijd...

De planning is om om 17.00 uur wat eerste hapjes neer te zetten ter begeleiding van de drankjes zodat iedereen binnen kan druppelen. Om 17.45 de soep en 18.00 uur de paella en rond 19.00 uur de toetjes. Met de tapas halen we ook beetje de heerlijke Spaanse mentaliteit naar binnen, niet zo strak plannen dus... Kortom vanaf 17.00 kan iedereen aanschuiven en om 20.00 is er geen toevoer meer want dan start de vergadering.

Inge
Imeere schreef:De vraag over etenstijd...
Met de tapas halen we ook beetje de heerlijke Spaanse mentaliteit naar binnen, niet zo strak plannen dus... Kortom vanaf 17.00 kan iedereen aanschuiven en om 20.00 is er geen toevoer meer want dan start de vergadering. Inge
Spaanse mentaliteit? Dan eten we veel te vroeg hoor!
Vergadering dan ook maar verschuiven op manjana, manjana, manjana? :wink:
Blanche schreef:
Imeere schreef:De vraag over etenstijd...
Met de tapas halen we ook beetje de heerlijke Spaanse mentaliteit naar binnen, niet zo strak plannen dus... Kortom vanaf 17.00 kan iedereen aanschuiven en om 20.00 is er geen toevoer meer want dan start de vergadering. Inge
Spaanse mentaliteit? Dan eten we veel te vroeg hoor!
Vergadering dan ook maar verschuiven op manjana, manjana, manjana? :wink:
17:00 uur is wel tapastijd in Spanje.
bert sitters schreef:
Blanche schreef:
Imeere schreef:De vraag over etenstijd...
Met de tapas halen we ook beetje de heerlijke Spaanse mentaliteit naar binnen, niet zo strak plannen dus... Kortom vanaf 17.00 kan iedereen aanschuiven
Spaanse mentaliteit? Dan eten we veel te vroeg hoor!
Vergadering dan ook maar verschuiven op manjana, manjana, manjana? :wink:
17:00 uur is wel tapastijd in Spanje.
Om 21.00 uur warm eten is best te doen als je het uitgebreide warme middagmaal rond 14 à 15 uur niet overslaat.
Leon
Het weer ziet er in ieder geval wat meer Spaans uit dan de afgelopen weken.
Verwacht rapportcijfer voor vrijdag en zaterdag 7 en zondag 8. Lijken prima omstandigheden om te fietsen en te kamperen. Ik heb er zin in. Wie niet?
Belangrijk: kom je met de trein, let dan op, op zaterdag en zondag rijden geen treinen tussen Utrecht en Driebergen-Zeist !!

De volgende info staat op de site van de NS:

"Utrecht Centraal-Driebergen-Zeist
zaterdag 20 en zondag 21 augustus
Oorzaak: diverse werkzaamheden aan het spoor
Reisadvies: maak gebruik van de bussen

reis tussen Utrecht Centraal-Driebergen-Zeist met de NS-Snelbus
reis tussen Utrecht Centraal-Bunnik-Driebergen-Zeist met de NS-stopbus
reis met de NS-Snelbus in plaats van de laatste Intercity van Utrecht Centraal naar Nijmegen
Extra reistijd: een kwartier tot een half uur"


Ik zal mijn route van zondag hierop nog aanpassen.
jimvdberg schreef:Belangrijk: kom je met de trein, let dan op, op zaterdag en zondag rijden geen treinen tussen Utrecht en Driebergen-Zeist !!
Misschien kun je dit nog aan alle aanmeldingen mailen? Lang niet iedereen leest dit forum.
Leon
FIETSROUTES HARSKAMPERDENNEN

Omdat de routes hier en daar zijn aangepast, alles nog even op een rijtje.
Print ze zelf voor de zekerheid ook uit.
Let op: zowel zaterdag als zondag verzamelen om 09.45u vertrek om 10.00u.

ZATERDAG 20 AUGUSTUS

Route Roald: Harskamp-Nuldernauw-Harderwijk-Garderden-Harskamp = 78 km; rijden route met de klok mee, track http://www.bikemap.net/route/1159655
Knooppunten: 70-73-78-79-83-94-6-4-37-38-32-9-10-11-50-53-51-85-84-83-82-81-59-58-81-71-70

Route Jim: rondje Posbank 82km: 70, 71, 40, 41, 15, 14, 13 Hoenderloo, 12, 69, 85, 28, 87, 96, 95, 73, 74, 63, 65, 66, 67, 24, 3, 4, 5, 70, 63, 84, 72, 73, 70
http://www.bikemap.net/route/1171109

Route Martijn Offroad 63km
http://www.bikemap.net/route/1173948

ZONDAG 21 AUGUSTUS

Route Martijn Offroad 53km
http://www.bikemap.net/route/1173958

Route Anita: Harskamp-Amersfoort 70- 73- 72- 82- 76- 80- 79- 78- 77- 38- 44- 11- 10- 09- 63- 08- 82- 07- 95- 51- 98- 66 station Amersfoort

Route Jim: Harskamp-Utrecht 70km: 70, 73, 72, 82, 81, 80, 79, 78, 60, 37, 36, Renswoude, 86, 79, 80, 74 Scherpenzeel, 73, 81, 84, 85, 89, Maarn 6, 3, 4, 79, LF4, 80, 81, 43, 44, 41, 38, 31, 26
http://www.bikemap.net/route/1187828

EXTRA: rondje rond de Harskamp: 70-71-81-58-59-81-79-83-86-87-88-73-72-14-40-89-39-8-9-10-38-41-40-71-70
DE KOSTEN

- De camping kost € 6,50 p.p. per nacht (maakt niet uit 1 of 2 persoonstent). Dat is incl. kampvuur zaterdagavond.

- De maaltijd kost € 10,00 inclusief drank.

Tijdens de maaltijd wordt het geld ingezameld. Er zijn overigens al 67 aanmeldingen binnen voor de maaltijd.
Vergeet zelf niet je eetgerei mee te nemen.
Aanstaande vrijdag wil ik om circa 16:00 vanaf Rosmalen via Rhenen naar de Harskamperdennen fietsen, dit is ongeveer 70 km. Als anderen uit de regio Den Bosch hetzelfde van plan zijn vind ik het wel leuk samen te fietsen. Dus eventuele geinterreseerden: svp even een pb naar mij!
En gaat er nog een groepje vrijdagmorgen vanuit de omgeving van Amsterdam naar de Harskamperdennen ? wil wel mee fietsen groetjes rene.
Ik ga donderdag al op weg.
Heb een logeeradres in Vreeland. Daar vertrek ik in de loop van vrijdagochtend richting Harskamperdennen.

Waar fiets de "Amsterdamgroep"langs?
Misschien kan ik aanhaken. Per pb aan ??? eventueel mijn 06.

Groet

Jans
AANVULLING ROUTES
Zondag is een route bijgekomen, namelijk rondje Harskamp: 70-71-81-58-59-81-79-83-86-87-88-73-72-14-40-89-39-8-9-10-38-41-40-71-70 onder leiding van Fred. Handig voor de mensen die zondag weer terug willen komen op de Harskamp.
Heeft iedereen na al die natte weken de weersverwachting voor Harskamp gezien? http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... mp/4057578
Grijp die buitenkans en haal snel je fiets uit de schuur en je tent van zolder!
Morgen is er vanuit de Randstad windmee! :lol: :lol: :lol:
Zondag is de wind ca 140 graden graden gedraaid: dus zo goed als windmee :wink: :wink: :wink:
bert sitters schreef:Heeft iedereen na al die natte weken de weersverwachting voor Harskamp gezien? http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... mp/4057578
Grijp die buitenkans en haal snel je fiets uit de schuur en je tent van zolder!
Morgen is er vanuit de Randstad windmee! :lol: :lol: :lol:
Zondag is de wind ca 140 graden graden gedraaid: dus zo goed als windmee :wink: :wink: :wink:

Heerlijk!! Heb er zin in! 8)
bert sitters schreef:Heeft iedereen na al die natte weken de weersverwachting voor Harskamp gezien? http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... mp/4057578
Grijp die buitenkans en haal snel je fiets uit de schuur en je tent van zolder!
Morgen is er vanuit de Randstad windmee! :lol: :lol: :lol:
Zondag is de wind ca 140 graden graden gedraaid: dus zo goed als windmee :wink: :wink: :wink:
Grijp die buienkans bedoel je :D