Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Harskamperdennen 2011 - Pagina 6 - Forum Wereldfietser

Harskamperdennen 2011

jimvdberg schreef: Welke spannende tocht staat bij jou volgend jaar op stapel, we zijn natuurlijk erg benieuwd.
Beginnen in Rusland, ergens door de stan landen, zeker door Mongolië en uitkomen in China. De exacte route moet nog gevonden worden en zal ook vast veranderen, door Tjirk zijn lezing nog meer zin gekregen! Ik ben nog nooit in deze regionen geweest. Nog even wachten....
Verschillende mensen hebben het hier over de Harskamp.
De Harskamp is gewoon Harskamp.

Sorry, ik heb er zo´n 20 jaar gewoond en julie zijn de enige niet die dit verkeerd zeggen, maar voordat nog meer mensen dit over gaan nemen...
Het klinkt voor mij als dat iemand zegt dat hij in De Amsterdam of De Utrecht woont.
Ja of buitenlanders die Amsterdam zeggen ipv Amsterdam :D.
fiets-ster schreef:Verschillende mensen hebben het hier over de Harskamp.
De Harskamp is gewoon Harskamp.

Sorry, ik heb er zo´n 20 jaar gewoond en julie zijn de enige niet die dit verkeerd zeggen, maar voordat nog meer mensen dit over gaan nemen...
Het klinkt voor mij als dat iemand zegt dat hij in De Amsterdam of De Utrecht woont.

Het is wel kampeerterrein De Harskamperdennen, maar ons vertrouwde kampeerterrien ligt niet in Harskamp (Gemeente Ede), maar in Kootwijk (gemeente Barneveld). Overigens hadden militairen in het verleden het altijd over: "We gaan naar De Harskamp op oefening."
Geniet nog even na met het foto-album van Gregor klik hier.

Username: wfnazomerwekend2011
Password: wereldfietser
dacht dat inlog niet werkte,
toch wel