Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hemelvaarttrektocht 2004 - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Hemelvaarttrektocht 2004

Soms is het gewoon simpelweg niet mogelijk om met de trein te komen.
Wij komen uit hoogeveen en de eerst trein komt om half 10 in Den Haag aan. Beetje laat als dat ook nog de vertrektijd van de fietstocht is.

Ik heb net even gebeld met De Uylenburg. Kosten voor een tentje en 2 personen met trekkerstent €7.50
Ze zitten krap in de parkeerplaatsen, maar naast de camping is een parkeerplaats van staatbosbeheer en als er te weinig parkeerplaatsen zijn gebruiken zij die parkeerplaats ook.
Volgens de dame aan de telefoon is het dan ook geen probleem om daar je auto een paar dagen te laten staan.
Dit lijkt me dus een goed campeer optie.

Groet Anouk

Volgens de dienstregeling van de NS is Hemelvaart een feestdag. 5 mei is dat niet.
Hoeveel Wereldfietsers er een Twinny Load bezitten vind ik niet interessant. Het gaat erom in welke mate het vervoermiddel waarop de Twinny Load is gemonteerd het menselijk gedrag beinvloedt en zelfs de keuze bepaalt, waarbij zelfs sommige wereldfietsers bereid schijnen te zijn om een prachtig kampeerplekje in te leveren voor een overnachting op drukke en dure camping. Is dat echt een grote groep binnen onze vereniging?

misschien nogal dom van mij, maarre, wat is eigenlijk een twinload? ik ben er vrij zeker van dat ik er geen heb :D

Voor alle twinny-loaders, tacxers en andere fietsaanhangers/dragers etc, mensen die de auto willen parkeren: langs de A13 afslag Delft Noord Rijswijk/Zuid zit een bedrijventerreintje waar je de auto kunt parkeren. Staat ie veilig, de mijne staat er elke dag. Route: vanaf de r'dam afslag nemen, op afrit linksaf viaduct over, 2e stoplicht na viaduct links onder grijs bedrijf door en de parkeerplaatsen liggen voor het oprapen. Komend vanuit Den Haag is het 1e stoplicht na de afrit links.

Vanaf daar is het simpel naar camping Uyleberg: rijd de Fazantlaan uit, einde rechtsf Sniplaan in. 1e bruggetje links watertje over. gelijk links, 1e rechts, 1e links , fietspad nemen, A13 over, na de stoplichten rechtsaf, langs de A13, 500 m bruggetje over, links, bruggetje rechts, gelijk links de weg blijven volgen, einde weg met bocht mee naar rechts, volgen, op t-splitsling rechts door rijden en even late rzie je camping links liggen. Ongeveer 10 min. fietsen.

Els,

kan ik de appeltaart nog van je te goed houden?

Freek

Dat is goed Freek, ik bewaar wel een stukje voor je.

Hoe lang blijf je weg?

Vier weken?

Amuseer je!

Groetjes, Els

mag ik concluderen dat het de uylenburg wordt voor diegenen die op woensdag al verzamelen? gezellig!

groet
Anneke

De uylenburg lijkt mij een goed idee. Betaalbaar en parkeren doen we met z'n allen bij Freek in de straat.
Twinny loads van de trekhaak af, anders vermoeden Freeks buren een soort complot voor overname van zijn buurt.

Groeten, John.
Jezus, wat een gepolder onder de wereldfietsers.

Gaat dat altijd zo? Kan de organisator de volgende keer niet gewoon een camping uitzoeken? Werkt wel wat sneller. :roll:

Hallo fietskampeerders,

Yahoo weather voor Den Haag is redelijk positief wat betreft het weer! De temperatuur is heerlijk, een wolkje, een zonnetje, oftewel Hollandse luchten. Het mooiste weer wat je kunt bedenken voor dit stukje Nederland.

Printable Forecast
Daytime High /
Overnight Low (°C)
Precip. %


Wed May 19 Partly Cloudy 18°/8° 20 %
Thu May 20 Scattered Showers 19°/10° 30 %
Fri May 21 Partly Cloudy 17°/10° 20 %
Sat May 22 Partly Cloudy 18°/10° 10 %
Sun May 23 Mostly Cloudy 16°/10° 30 %

Last Updated Friday, May 14, 2004, at 12:21 PM Central European Summer Time (Friday, 6:21 AM EDT)
Blanche schreef:Gaat dat altijd zo? Kan de organisator de volgende keer niet gewoon een camping uitzoeken? Werkt wel wat sneller. :roll:
Nee, dat gaat niet altijd zo. Ik neem aan dat we nog officieel bericht krijgen van Henk of Gerard de via http://www.wereldfietser.nl/index.php?c ... tiviteiten.
Hopelijk wijzen ze een camping aan die een beetje beantwoordt aan deze discussie en krijgen we wat route-informatie.
Groeten, Leon

ook mijn conclusie: het wordt dus camping de uylenberg?

hoe moet ik daar komen als ik vanuit haarlenm kom fietsen?

kan je me dat uitleggen, tot den haag kom ik wel, maar dan?

Ook wij komen naar de Uylenberg, en wel op onze spiksplinternieuwe fietsen die we woensdagmiddag gaan ophalen! (net gehoord dat ze er zijn).

Dus die kunnen goed ingefietst worden, met zoals het lijkt prachtig weer.

Tot woensdagavond op de Uylenburg!
Blanche schreef:Jezus, wat een gepolder onder de wereldfietsers.

Gaat dat altijd zo? Kan de organisator de volgende keer niet gewoon een camping uitzoeken? Werkt wel wat sneller. :roll:
De Wereldfietser is géén OAD-cycle-tours. We zijn een club mensen die het leuk vinden om over de wereld te peddelen en uitstekend in staat zijn onze eigen broek op te houden. Henk Burgler heeft veel energie en tijd gestoken om een schitterende tocht uit te zetten die op DONDERDAGMORGEN begint. Hij heeft niets georganiseerd op woensdag, de dinsdag daarvoor of de maandag daarvoor. Hij heeft geen tassen ingepakt voor de deelnemers, niet gekeken of de banden zijn opgepompt of dat de kettingen zijn gesmeerd.

Ik zou zeggen: Gelukkig niet!
Blijft er wat ruimte over voor alle deelnemers om zelf iets op poten te zetten! Een ruimte die elke wereldfietser volgens mij hard nodig heeft om te kunnen leven........

Groet,
Marco Meijerink
Marco Meijerink schreef:
Blanche schreef:Jezus, wat een gepolder onder de wereldfietsers.

Gaat dat altijd zo? Kan de organisator de volgende keer niet gewoon een camping uitzoeken? Werkt wel wat sneller. :roll:
De Wereldfietser is géén OAD-cycle-tours. We zijn een club mensen die het leuk vinden om over de wereld te peddelen en uitstekend in staat zijn onze eigen broek op te houden. Henk Burgler heeft veel energie en tijd gestoken om een schitterende tocht uit te zetten die op DONDERDAGMORGEN begint. Hij heeft niets georganiseerd op woensdag, de dinsdag daarvoor of de maandag daarvoor.
Ik zou zeggen: Gelukkig niet!
Blijft er wat ruimte over voor alle deelnemers om zelf iets op poten te zetten! Een ruimte die elke wereldfietser volgens mij hard nodig heeft om te kunnen leven........

:oops: :oops: :oops: :oops:
Mijn opmerking was niet bedoeld als kritiek op Henk. Helemaal niet, alleen maar respect voor datgene wat hij gedaan heeft! Mijn excuses als ik iemand gekwetst heb, was niet de bedoeling. Ik ben het ook helemaal eens met datgene wat jij zegt over de ruimte en zelfstandigheid.

Door de hoeveelheid berichten over parkeerplaatsen en zo ontstaat het volgende probleem: Iemand wil mee met de tocht en moet door 52 berichten voordat hij weet hoe, wat, en wanneer. :idea: Misschien handig om datgene wat nu besloten is over eerder aankomen, samengevat in een nieuw onderwerp te plaatsen. En nee ik ga het niet doen want ik ga niet mee. Flauw he.:

Allemaal heel veel fietsgenot toegewenst!!!!

bLanche

Dat kan best hoor. Ik kan het eerste bericht aanpassen met de benodigde informatie. Maar het belangrijkste staat op de activiteitenpagina.

Hallo allen!

Het weer bij yahoo ziet er redelijk uit, alleen vrijdag moet iets aan gesleuteld worden.
Hopelijk weten Henk en Gerard de juiste snaar bij de weergoden te raken.

Fri
May 21 Showers 13°/7° 40 %
Sat
May 22 Partly Cloudy 14°/7° 20 %
Sun
May 23 Partly Cloudy 17°/7° 20 %
Mon
May 24 Partly Cloudy 18°/9° 20 %
Tue
May 25 Mostly Cloudy 16°/10° 20 %

Last Updated Sunday, May 16, 2004, at 12:15 PM Central European Summer Time (Sunday, 6:15 AM EDT)
Blanche schreef: Door de hoeveelheid berichten over parkeerplaatsen en zo ontstaat het volgende probleem: Iemand wil mee met de tocht en moet door 52 berichten voordat hij weet hoe, wat, en wanneer. :idea: Misschien handig om datgene wat nu besloten is over eerder aankomen, samengevat in een nieuw onderwerp te plaatsen. En nee ik ga het niet doen want ik ga niet mee. Flauw he.:

Allemaal heel veel fietsgenot toegewenst!!!!

bLanche
In navolging van de suggestie van bLanche heb ik het eerste bericht iets aangepast zodat wat extra informatie die gedurende alle berichten is verzameld samenkomt aan het begin van de discussie. Nieuwe bezoekers hebben daarmee de meeste informatie die extra is bij de hand.
Hallau Heimellevaagt Fietsers,

Hieâh wat informasie ùit De Haag

Camping Dùinhorst ****
Buurtweg 135
2244 BH WASSENAAR
(+31) (0) 70 324 22 70

Deize camping leg tusse Wassenaah en De Haag in, naas Ren- en Drafbaan Dùindagt . Misschien nie erg gezellig maah wel op 10-15 minute fietse van De Haag CS. Vlakbè zit een Chineis De Flamingau.

As je onbetaald wil parkere vlak bè CS dan ken je op de Van Alkemadelaan staan tâh haugte (en allein an de kant) vannet ANWB kantoâh. Dit is ongeveâh 10 minute fietse van CS. Misschien ken ut auk dichtegbè maah daah ben ik nie zeikâh van.

Laat maah haure of jullie nog meâh wille weite.

Maatah Smit
Hoi,

Heeft iemand zin om woensdagmiddag mee naar de verzamelcamping (de Uylenburg, zie bovenaan) te fietsen vanaf Utrecht? Ik zou dan ca. 11.30 of zo aldaar vertrekken.

Groeten,
Leon

Hoi Leon,

Ik zat er zelf ook al aan te denken om woensdag vanaf Utrecht te starten.
Dus wat mij betreft een prima idee.

groet
Anneke