Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsweekend Women only? - Forum Wereldfietser

Fietsweekend Women only?

Afbeelding

Enkele jaren geleden is er al eens een weekend georganiseerd alleen voor vrouwen en dat schijnt een groot succes te zijn geweest. Tijdens de 'Vrouw alleen op reis' discussie op de Wereldfietsbeurs werd weer geopperd om een weekend alleen voor vrouwen te organiseren.

Prima idee vinden we in de AC, maar wie wil het organiseren? En wie gaat er mee als er zoiets georganiseerd wordt?

Laat het ons weten dan kunnen we het opnemen in de activiteitenkalender van 2010.
Ik zeg al een tijdje dat ik eens mee moet op weekend, maar denk wel dat ik iets meer moeite ga doen het weekend vrij te houden als het women only is ;-)
Hallo,

Ik wil wel zo'n weekend organiseren! Zal even in m'n agenda kijken voor een datum, die volgt dan nog. Graag hoor ik van degene die mee willen of er nog speciale "women only" dingen zijn die zij terug willen zien in zo'n weekend.

Groetjes,

Marianne
(zat samen met o.a. Bernadette in het panel van de discussie "Vrouwen solo? Gewoon doen" tijdens de laatste beurs)
Ben benieuwd waarom speciaal een weekend voor vrouwen? Wat heeft dat aan toevoegingen voor een normaal fietsweekend? Dat is toch discriminerend! Ja ik weet heel goed dat vrouwen als ze alleen gaan fietsen problemen kunnen ondervinden, maar dat kan ook even buiten de mannen om tijdens een weekend.

Rutger
Het feit dat wij niet begrijpen waarom de vrouwen dat willen is op zich al reden genoeg om ze het te laten organiseren..... :wink:

Ik ga ook wel eens op 'men only'-weekend en als mijn vrouw dan vraagt wat daar zo leuk aan is zeg ik: Nou gewoon........ dat is wel aardig ter afwisseling en waardeer ik jouw weer des te meer als ik terug kom......
eric190173 schreef: Ik ga ook wel eens op 'men only'-weekend en als mijn vrouw dan vraagt wat daar zo leuk aan is zeg ik: Nou gewoon........ dat is wel aardig ter afwisseling en waardeer ik jouw weer des te meer als ik terug kom......
Laat ons hopen dat het voor die vrouwen hun mannen dan ook waar is... :lol: :lol: :lol:
Rutger schreef:Ben benieuwd waarom speciaal een weekend voor vrouwen? Wat heeft dat aan toevoegingen voor een normaal fietsweekend? Dat is toch discriminerend! Ja ik weet heel goed dat vrouwen als ze alleen gaan fietsen problemen kunnen ondervinden, maar dat kan ook even buiten de mannen om tijdens een weekend.

Rutger
Niemand houdt je tegen een weekend voor mannen te organiseren, wel? Ik heb in elk geval onthouden dat in de 'vrouwencursus' fietsen herstellen de buitenband gewoon genaaid wordt :P (heb dat trouwens ondertussen getest op oude BuBa en de juiste naald en draad in mijn herstelset gestoken :lol:)
Yep, jammer he Rutger dat je niet meemag :wink:

Lijkt me leuk eens een keer woman only, Marianne!
(maar dat wist je al, he) @ Slangetje, ik heb mijn naaisetje al klaar liggen.

Blanche
O ja: Fokko en Patrick hebben in het sinterklaasweekend aangeboden om voor alle dames te koken...

ik geef het maar even door ;-)
Anneke heeft aangeboden me te helpen, en ik lees nu dat de catering ook al geregeld is. Begin januari hebben we meer info over datum, regio, inhoud, etc.
Leuk idee!
Blijft een beetje gek dat je een bepaalde groep uitsluit maar toch lijkt het mij gezellig.
Misschien een goede motivator om weer eens een keertje mee te gaan.
Spinnetje schreef:Misschien een goede motivator om weer eens een keertje mee te gaan.
Ja, daar gaan we je aan houden, Marieke :wink:
Suus schreef:O ja: Fokko en Patrick hebben in het sinterklaasweekend aangeboden om voor alle dames te koken...
Heerlijk de hele dag met meiden onder elkaar fietsen en als je dan aankomt, staat er een maaltijd klaar, gemaakt door de heren. :D
Blanche schreef:Heerlijk de hele dag met meiden onder elkaar fietsen en als je dan aankomt, staat er een maaltijd klaar, gemaakt door de heren. :D
Ammehoela. :evil:
Ik heb mijn vrouw de deur uit gedaan en kook lekker voor mezelf.... Mannen wie gaat er mee op hengstentocht?
Ja Blanche, ik werk me graag eens uit de naad voor jou. En zulke stoere fietsdames verdienen het wel eens om in de watten gelegd te worden...
Daar moeten we in onze vereniging trots op zijn!

En Harry, ik merk enige jaloezie....en dat boek "Afstand", is dat nu een fietsboek of een relatie-boek?

KerstGroeten
Fokko
Hola, hengstentocht! Kok nodig? :lol:
Beetje stangen moet soms toch kunnen? Ik ben niet altijd zo serieus hoor :wink:
oeps
Spinnetje schreef:oeps
oeps?
Nu moet ze wel weer mee... :D
Annetje schreef:Hola, hengstentocht! Kok nodig? :lol:
Hoi Annetje,

Die uitdaging pak ik op!
Welke hengsten gaan er mee naar Leuven fietsen?
Via Diest, over de likdreef naar de abdij, de Demer en de groene longen. 's Avonds naar de langste toog ter wereld. By the way: heeft iermand een CD van "Hengstenbal" van Koot en Bie?

Groetjes uit Thailand: ook leuk fietsen hier, maar helaas geen Duveltjes.

Bert