Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Den Haag, zaterdag 21 november - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Rondje Den Haag, zaterdag 21 november

De ANWB heeft ook een Fietsweerbericht. :wink:
Hé Blanche,

kan er nog een Haagse bij?

Ingeborg :wink:
Ingeborg Emmel schreef:Hé Blanche,kan er nog een Haagse bij?
Ingeborg :wink:
Yep Ingeborg, dat kan! We vertrekken om 12.00 voor Den Haag CS.
We hebben al een aardige groep. Maar er kunnen altijd nog mensen bij!
Blanche,

Ik denk niet dat het voor mij gaat lukken... :( Ik moet om 20 u op een optreden in Almere zijn en dat lijkt me nogal krap te worden zo... Dus het zal voor een ander keertje zijn!

Alvast heel veel plezier!

Groetjes,

An
Jammer An!
Haasten is niet leuk maar het is wel jammer als we je gaan missen.
En als je in Leiden op de trein naar Almere stapt?
Graag was ik van de partij geweest om rond m'n oude woonplaats te gaan fietsen. Lijkt mij hartstikke leuk. Helaas sta ik in de keuken Indische eten te maken voor een vereniging. 't Is wel leuk, maar wel een ander bezigheid. :evil: :(

Wim
Hoi Wim,

kunnen we daar ook niet lekker eten na het fietsen?

Ingeborg :wink:
Ja hoor Ingeborg, kom maar! Je zult wel rond 18.00 uur in Bodegraven moeten zijn anders vind je de hond in de pot.
Misschien volgende keer wanneer Blanche opnieuw rondje Den haag organiseert dat er dan wel een maaltijd klaar staat. :lol:
Wim
Wim Tjan schreef:Misschien volgende keer wanneer Blanche opnieuw rondje Den haag organiseert dat er dan wel een maaltijd klaar staat. :lol:
Wim
Het Rondje 'Den Haag' is eigenlijk het idee van Mario. Ik doe alleen de aftrap.
Maar ik help graag mee. Op 13 februari organiseer ik graag weer een rondje als Mario dat goed vind. Wim kunnen we wat afspreken? Ik stuur je een mailadres met mijn prive mail.

Morgen fietsen we als alles goed gaat met zo'n 15 mensen. En op de heenweg door de duinen met de wind in de rug. Het weer heeft een mooie 8 als rapportcijfer gekregen van Weeronline. . We vertrekken om 12.00 uur voor Den Haag CS. Wie met de auto komt kan deze bijvoorbeeld gratis tussen Den Haag en Wassenaar parkeren en naar CS fietsen. zie Route. Tot morgen! 8)
Blache, ik vind het prima. Ik zal dan daarna een rondje Den Haag organiseren, in maart. Misschien van uit CS door Delfland fietsen.

Mario
Hallo allemaal,

Morgen komen wij ook meefietsen met het rondje Den Haag.
We zien jullie bij Den Haag centraal.


groetjes Anneke & Peter
Mario, bedankt voor het initiatief voor het Rondje Den Haag. Blanche en Douwe voor de organisatie van dit eerste tochtje.

Was deze keer voor mij wat je noemt een last-minutebeslissing om mee te gaan. Andere plannen in overleg overboord gegooid en geen moment spijt gehad. Wat wil je een mooie route door de duinen, langs vaarten, langs de Horsten en door het Haagse Bos en aangenaam gezelschap.

Het weer was geweldig, armen en benen zijn weer bijgekleurd!

Fijn weekend verder,
Annita
Erg goed weer, goede opkomst met in totaal 16 mensen. Daarna nog een leuke afterparty met Harry en pompoen-soep. Kortom erg geslaagd. Bedankt voor de gezelligheid Shane, Harry, Annita, Friedel, Andrew, Mario & Kitty, Ingeborg, Fred, Karlijne, David, Anneke & Peter en de ligfietser van hout waarvan ik de naam even kwijt ben (Harry?)! We zijn benieuwd naar de foto's.

Op naar het volgend Rondje Den Haag! Op 13 februari door ons en in maart door Mario georganiseerd.

Douwe en Blanche
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mario
Mario, Blanche en Douwe,

bedankt voor de gezellige fietstocht in het zonnige
westen van het land. Helaas zag ik je niet meer Douwe toen ik er tussen uitkneep
maar ik heb nog heerlijk gefietst langs de Rijn richting huis.
Groetjes allemaal en tot een volgende keer

Ingeborg :wink:
Ik ben er ook tijdens de laatste meters tussen uit geknepen om wat af te snijden richting huis. Heb daarom weinig tijd gehad om iedereen gedag te zeggen, dus bij deze: Allemaal bedankt voor een erg gezellige fietsmiddag :lol: ! En Blanche en Douwe, bedankt voor het uitzetten van de route!
Op naar het volgende rondje Den Haag!

Groet Karlijne
Was erg gezellig inderdaad,
volgende x misschien richting Kijkduin,Hoek van Holland maar dat is mooier in de zomer eigenlijk.
ps Mario heb je nog die toverfoto waar jij jezelf verwisseld met mij op dat bankje op de boulevard, super geinig.

Vrolijke groet en dank allemaal
David
Afbeelding
Afbeelding

Nog 2 foto's dan.

Ik zet morgen nog wat foto's opmijn website


Mario
David Samson schreef:Was erg gezellig inderdaad,
volgende x misschien richting Kijkduin,Hoek van Holland maar dat is mooier in de zomer eigenlijk.David
Hoi David, dat kan. In december en januari wordt er nog niets georganiseerd. Dus grijp je kans!


- Op 13 februari organiseren Douwe en ik weer een tocht waar we waarschijnlijk langs de rottemeren maar zeker langs bodegraven komen. Wim wil namelijk misschien wel een rijstmaaltijd voor de fietsers toveren. Dus volg het forum. :wink:
- In maart zal Mario zijn eerste tocht organiseren zoals beloofd.
Blanche, wat is er precies met Bodegraven?

Ik ben er geboren en getogen (heb er 24 jaar gewoond). Ik heb er in de buurt ook veel gefietst en zou daarom heel goed een rondje Bodegraven kunnen organiseren langs Hekendorp, de Meije, het Oortjespad, Boskoop, de Tempel en nog meer van die mooie plekjes.

Ergens half december dan maar? Starten met een kaasproeverij en na afloop eten bij Wim Tjan?

Groeten,
Rutger