Additionally, paste this code immediately after the opening tag: wereldfietsersbeurs - Pagina 6 - Forum Wereldfietser

wereldfietsersbeurs

jimvdberg schreef:Er waren 640 bezoekers !
Wow!!! 8)
en 35 nieuwe leden!
Ja, grandioos resultaat. Die publiciteit geeft kennelijk goed gewerkt.

Zelf ben ik ook in Rotterdam lid geworden, ik denk 4 jaar geleden.

Dat directe contact bij de informatie stands, dat is een hele goede aanpak. Dat maakt enthousiast en dat is waarvoor mensen komen, om geïnspireerd te worden.
Dank voor alle positieve reacties en iedereen die zich zo goed heeft ingezet. Buiten de bezoekers aantallen vind ik het belangrijkste dat er 67 vrijwilligers zich hebben ingezet om hier een succes van te maken, petje af!!!!!

Daarnaast nog een melding dat ik tot mijn schaamte een tasje in mijn bezit heb die niet van mij is. Het is een stoffen nivea tas met een brooddoos en twee mandarijnen. Het brood is heb ik maar weg gegooid en de mandarijnen waren heerlijk, de brooddoos zoekt echter nog zijn eigenaar.

Inge
Ik heb vandaag een bril :shock: gevonden in een doos tussen de tijdschriften. Waarschijnlijk van iemand die achter de WF stand heeft gestaan?
Uitslag loterij van "Cycling out of poverty"

Cycling out of poverty mocht zich als goed doel aan de Wereldfietsbeurs verbinden. Tijdens de dag werd een loterij gehouden waarbij een fiets met Afrikaanse zadeldekjes te winnen was. Deze prijs werd gewonnen door Ellen Hilgerson. De 3 boekensets van gesigneerde boeken van onze ambassadeur Frank van Rijn gingen naar: Danique Nutma, Johanne van Hooijdonk en H. van Breeman. In totaal bracht deze dag 317,05 euro op voor Cycling out of poverty, wat door Impulsis wordt verdubbeld. Wilt u ook deze zadeldekjes kopen? Kijk dan op hun site onder "steun ons" en "kopen" en neem contact met hen op.

Klik hier voor een filmpje van de loterij tijdens de beurs
Afbeelding