Additionally, paste this code immediately after the opening tag: wereldfietsersbeurs - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

wereldfietsersbeurs

Ik ben er wel, probleem zijn de treinen waardoor ik op zijn vroegst rond een uur of 12 er kan zijn :x maar toch effe rondneuzen enzo, gewoon gezellig :D
Wie weet hoe ver lopen is het van de Alexander station?

Wim
REGIO ROTTERDAM
Ik zit vanavond woensdag 25 november in het programma Regio Magazine van rtvrotterdam, een kleine regionale zender. De uitzending begint rond 20.00u, ik zit ergens aan het eind en ben uitgenodigd om iets te vertellen over de Wereldfietsbeurs.

jim
Da's mooie promotie!!! Kan het hier niet ontvangen maar volgens de site kan ik het daar morgen zien.
Leuk he van Jim! We hebben ook een heel leuk artikel in de havenloods.

Neemt iedereen zijn spulletjes mee voor de tweedehands markt! Je krijgt bij je entree kaartje een kortingsbon van demmenie dan kun je er gelijk wat nieuws van kopen :)

Inge
jimvdberg schreef:REGIO ROTTERDAM
Ik zit vanavond woensdag 25 november in het programma Regio Magazine van rtvrotterdam, een kleine regionale zender. De uitzending begint rond 20.00u, ik zit ergens aan het eind en ben uitgenodigd om iets te vertellen over de Wereldfietsbeurs.

jim

Das inderdaad leuk Jim! Ook ik kan dat niet ontvangen. Is het een idee om een opname met een link in het WF-forum beschikbaar te stellen?

Inmiddels heb ik ook al flyers opgehangen hier op kantoor.

Tot aanstaande zondag, het wordt en prachtbeurs en ik heb er hel veel zin in! En voor de mensen die zich afvragen of er wel opkomst is...ik kan zo 20 namen noemen van mensen die komen, dus.....! :P
De link om Jim te zien staat op www.wereldfietsbeurs.nl
nou route is uitgestippelt zaterdag eind van de middag ben ik op mijn overnachtings adres van vrienden op de fiets.van hier uit denk zo'n 15 min lopen dus zit vlak bij de beurs,nou zal wel door nat aankomen weer staat er niet zo goed voor.en maandag ga ik weer terug via:schiedam delft rijswijk voorschoten leiderdorp noordwijkerhoud hillegom heemstede haarlem bloemendaal velsen en hier de duinen door richting alkmaar.
tot zondag
gr marcel
He Jim, schitterend optreden op de Rotterdamse TV. Ik vind het heel erg wervend!
de Wereldfietser op tv

(derde onderwerp in programma, film eerst helemaal downloaden)

Goed gedaan lord Jim! :wink:
Jim is er na 18 minuten. Ik weet niet of je online naar dat moment kunt doorspoelen? Mij lukte dat niet dus ik heb de hele uitzending van 92 MB eerst gedownload. Je bent een geoefend spreker Jim! :)
Afbeelding
Ah dankjewel, ja goed hè. Het filmpje staat nu op mijn eigen site (ik heb de eerste 18 min. eruit gesneden): www.jimvandenberg.nl en klik op interview.
IN DE PERS

Behalve het tv interview klik hier is er ook berichtgeving in de plaatselijke huis-aan-huis-krant de Havenloods van 18 november op pagina 5:
Afbeelding

in detail:

Afbeelding
Het zijn hoogdagen voor windsurfers, maar ook voor fietsers die van gent naar rotterdam willen!
Terwijl ik hier de falk-route van vlissingen naar rotter probeer af te drukken (is het normaal dat het niet lukt?) vraag ik of iemand een beter voorstel heeft. Het idee is dus gent-breskens-vlissingen-rotterdam. Maar misschien is deze route te gevaarlijk met de voorspelde 7 beaufortjes? Dan moet ik over antwerpen en op zich voel ik veel meer voor de kustroute.

Tot zondag!
Lars
hoi lamaes
schrijf alles op papier doe ik ook altijd als je kijk wat voor werk er van gemaakt heb.heenrijs 150 km en terug is het ongeveer 170 km de stukken waar,geen nummers staan heb ik de exakte straten opgeschreven.tot ik de nummers weer op kan pakken dus het is een heel werk geworden nu hopen dat het klopt
gr marcel
jimvdberg schreef: Ah dankjewel, ja goed hè. Het filmpje staat nu op mijn eigen site (ik heb de eerste 18 min. eruit gesneden): www.jimvandenberg.nl en klik op interview.
Goed gedaan Jim, ik zie je zondag. Dit is de eerste keer dat ik ga, ben benieuwd hoe druk het zal zijn.

Frank
Kan ik een lift krijgen van Amsterdam naar Rotterdam, en / of 's avonds terug? Ik ga mee eten na afloop van de beurs.
Vanuit Bergen op Zoom kunnen mensen meerijden.
Ik ben er wel al om 9 uur (uur voor opening) om mee te helpen opbouwen :wink:.
Let op: kom je met OV en reis je via Utrecht?
De NS heeft besloten weer eens aan het spoor te werken tussen Woerden en Gouda, dus daar mag je bus in.
Wat langer onderweg dus, maar gezien het programma, is het dat vast waard!

Anneke