Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nazomer weekend 2009 - Pagina 5 - Forum Wereldfietser

Nazomer weekend 2009

124 berichten
Ik fiets met een route van de InHolland fietsrouteplanner op zak donderdag van Bergen op Zoom richting Heerhugowaard om ten noorden van Amsterdam te wildkamperen in de tipi.
Vrijdag via Heerhugowaard naar de Harskamperdennen. Zal wel laat worden... :wink:
Aanhaken mogelijk als we ergens treffen. Als ik bereik heb zal ik wel ergens de mail checken onderweg.

Zal deze keer ondanks de tipi proberen lichtgewicht op pad te gaan... :D (Via Heerhugowaard is immers voor de 2e servicebeurt van m'n nieuwe Ferrari, anders had ik wellicht m'n Tractor meegenomen voor het zwaargewicht kamperen.)
Wilm schreef: Hoi Blanche, Ik fiets donderdag vanuit Rotterdam naar mijn neef in De Meern en zal daar logeren. Vrijdag lijkt het me leuk mee te fietsen.

Heb je een idee over een aanhaakpunt en een tijdstip?

Groeten, Willem

PS: ik stuur je een pb met mijn gsm

Willem je hebt een PB.!
Hoihoi,

Als ik het goed begrijp, is er zaterdagavond een BBQ voorzien en hoef ik dus mijn brandertje en potten niet mee te slepen?

De fietspuzzeltocht vertrekt 13u? Kwestie van op tijd daar te geraken, ik vertrek namelijk pas zaterdagochtend uit Heist dus moet even zien hoe vroeg ik moet opstaan :roll:

Heb er zin in!

Groetjes,

An
Ik ga vrijdagmorgen uit Groningen, hoewel het eerste stukje met de trein, tot bijvoorbeeld Meppel. Als er iemand anders uit het noorden iets dergelijks doet, en het leuk vind samen verder te fietsen, dan hoor ik het wel.
Wim
Zijn er inderdaad Wereldfietsers die een muziekinstrument meenemen?
Dan kijk ik ook of ik nog wat kan meenemen :D

Maarten
Ik kan een klein beetje gitaar spelen maar dat neemt niet zo makkelijk mee op de trein/fiets :-)
Annetje schreef:Ik kan een klein beetje gitaar spelen maar dat neemt niet zo makkelijk mee op de trein/fiets :-)
Ik worstel met hetzelfde probleem op de fiets. Er loopt wel ergens een draadje over een kampeer/reisgitaar.

Zal in ieder geval mondharmonica's, kazoo en tamboerijn proberen mee te nemen :?

Maarten
Smitty schreef: Ik worstel met hetzelfde probleem op de fiets. Er loopt wel ergens een draadje over een kampeer/reisgitaar.
Ach, ik kan ook nog niet veel dus zoveel missen jullie er niet aan :D Reispiano's, dat bestaat niet zeker? :lol:
OK, hierbij dan een algemeen advies om oordoppen mee te nemen ?? :wink:
Dat is over het algemeen wel handig met al die woelende expedters zo dicht op een kluitje.

Annetje dit is een reis blaas-keyboard (ook wel Pianica genoemd):
Afbeelding

Tot vanavond !!!!

Wouter
Wouter, da 's dan wel een blaasinstrument! :D

Ik zou morgenochtend ten laatste om 11u in Ede-Wageningen moeten zijn (als er geen treinvertragingen zijn e.d....) Dat zou me genoeg tijd moeten geven om op de camping te geraken voor de puzzelzoektocht!

Tot morgen!

An
Annetje schreef:Ik zou morgenochtend ten laatste om 11u in Ede-Wageningen moeten zijn (als er geen treinvertragingen zijn e.d....) Dat zou me genoeg tijd moeten geven om op de camping te geraken voor de puzzelzoektocht!
An, het is een kleine 20km fietsen vanaf Ede/Wageningen, dus dat gaat je zeker lukken. Tot morgen,
jim
Fantastisch weekend!
Suzanne, Marco, Inge, Wanda en alle anderen die ik vergeet, bedankt!
Ook dank aan alle deelnemers voor de gezelligheid. En Rene vd Lubben voor de voorpret tijdens de twee dagen op reis naar het weekend.

Zo nu onder de douche en ff bijslapen. Was wel een erg kort nachtje gisterenavond. Maar wel errrruuuuuuggg leuk.
Voor ons was het kort maar krachtig. Zaterdag om 12:00 moesten we er helaas weer vandoor. Maar het was heerlijk om iedereen weer even heel kort te zien. Hoe later op de avond hoe leuker het werd :lol: . En dat te bedenken dat het eerste weekend van de wereldfietser 15 jaar geleden alleen uit groene theedrinkers bestond. Tja, er is gelukkig veel veranderd 8)

Toch nog even snel een fotootje met de iphone gemaakt....van de vergadering....het laatste evenement waarbij we aanwezig konden zijn. Volgende keer blijven we langer....beloofd.....en dan gaan we net als 5 jaar geleden weer een fotoshoot doen. Eens zien hoeveel ouder iedereen is geworden en welke jeugdigen zich hebben aangesloten.....

grt,
Marco

Afbeelding
Susan, Marco en kookploeg en alle fantastische mensen die er dit weekend waren:
BEDANKT!!!
Het was een weekend als vanouds, lekker gezellig en ontspannen.

John en Gudy.
Heb weer genoten van het weekend!
Susan, Marco, Inge bedankt en verder iedereen waarmee het weer een heerlijk klets/fiets/borrel/bbq-weekend is geworden.
Marco, Susan en alle anderen, die dit weekend weer vorm gegeven hebben, bedankt, het was geweldig.Nel.
Marco Meijerink schreef: Hoe later op de avond hoe leuker het werd :lol: . En dat te bedenken dat het eerste weekend van de wereldfietser 15 jaar geleden alleen uit groene theedrinkers bestond. Tja, er is gelukkig veel veranderd 8)

:roll: Jawel, maar heb nu wel een kater :? :oops:
Er waren in totaal 81 deelnemers dit weekend, waarvan 76 zijn gebleven voor het eten. We hebben mogen genieten van een indrukwekkende lezing van Bernadette gevolgd door allerhande korte anektdotes van verschillende leden over hun fietsreizen in het verleden. En uiteraard voortreffelijk gegeten, het lijkt erop dat die lat ook steeds hoger wordt gelegd.
En verder nog de jubileumstaart, plus de puzzeltocht, plus de cd's, plus de zonnebloemzaadjes .... teveel om op te noemen.
Leggen jullie straks ook vast waar jullie die zonnebloemzaadjes hebben uitgezaaid?
harry-fietsenaar schreef: :roll: Jawel, maar heb nu wel een kater :? :oops:
Omdat het leuke weekend alweer voorbij is? :lol: :lol:

Ik ben trouwens benieuwd of onze Belgische An nog goed is thuisgekomen na haar 5 uur durende terugreis naar België. (jaja de weekenden zijn zo leuk dat men er verre reizen vanaf het buitenland voor over heeft!) Er waren namelijk problemen bij de belgische spoorwegen.
Hé Blanche,

Lief dat je zo aan me denkt! :D

Ik ben nu net thuis, en om halfvier van Ede-Wageningen vertrokken. Maar na heel veel wachten en vier keer overstappen ben ik er toch geraakt! Problemen bij de spoorwegen dus inderdaad :lol:

Ik heb het er graag voor over hoor, 't was weer es super!

Marco, Suzanne en al de rest: heel erg bedankt dat dit Belgje weer mocht meegenieten!

Groetjes,

An