Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nazomer weekend 2009 - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Nazomer weekend 2009

124 berichten
Nee, niet weggaan op zondagochtend!!!

We hebben de vergadering juist verplaatst zodat we op zondagochtend nog een mooie tocht met elkaar kunnen fietsen. De spullen kunnen we op de camping laten staan, dus lekker lichtgewicht een rondje fietsen.

Hopelijk blijft het zulk mooi zomerweer, tot as weekend!

ps. vergeet niet je muziekinstrument mee te nemen, Eric neem je nog je drumstel mee?
Heb er weer zin in :D .
Jammergenoeg moet ik zaterdag ochtend eerst ergens anders heen dus ik zal niet bij de vergadering zijn.
Suus schreef:Nee, niet weggaan op zondagochtend!!!

We hebben de vergadering juist verplaatst zodat we op zondagochtend nog een mooie tocht met elkaar kunnen fietsen. De spullen kunnen we op de camping laten staan, dus lekker lichtgewicht een rondje fietsen.
Nee hoor Suzan, we blijven op zondag! Veel te gezellig. 8)
Als het ff meezit ga ik (of we) al donderdag op de fiets naar de Harskamp.
En ja wij hebben er ook erg veel zin in!
Het weerbericht lijkt te gaan mevallen:

http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/

John.
Ha daar ,gaat er misschien iemand ,morgen woensdag dus uit de regio Amsterdam al richting de Harskamperdennen ? zo ja laat het even weten wil wel mee fietsen groet Rene.
rene 57 schreef:Ha daar ,gaat er misschien iemand ,morgen woensdag dus uit de regio Amsterdam al richting de Harskamperdennen ? zo ja laat het even weten wil wel mee fietsen groet Rene.
Ik wil ook op de fiets maar kan pas op donderdag.
Ik stuur je even een email
Na wat heen en weer geschuif met tijd en prioriteiten gaat het dan toch lukken!
Vrijdag stappen we op onze fietsjes om wat later in de middag aan te komen in de Harskamperdennen. Wie zet alvast een biertje koud :lol:
@John: neem je kaart van Sicilie mee dan praat ik je bij wat wij hebben gedaan. Rustige wegen zijn er voldoende.

We vetrekken wel al zaterdagmiddag om nog op tijd te zijn voor ons familiefeestje. Maar goed, de vrijdagavond pakken we toch even mee. Beter iets dan niets :wink:

Oh ja, twee franse fietsers komen met ons mee. Ze slapen nu bij ons (warm showers list) maar zullen ook naar de harskamperdennen komen. Wordt het lekker een internationaal weekend. Leuk voor wereldfietsers die hun Frans willen oefenen....

Groetjes,
Marco en Lisette
Rene en ik fietsen op donderdagochtend uiterlijk om 10.30 uur in twee dagen via de rivieren naar de Harskamp vanaf camping de Oude Boomgaard vlakbij Oudewater. Rene is vanavond al op de camping in Snelrewaard. Wie fietst mee?
Ik lees vanavond nog mijn mail.

Natuurkampeerterrein de ‘Oude Boomgaard’
Zuid-Linschoterzandweg 21
3425 EM Snelrewaard (gemeente Oudewater)
LET OP DE AANGEPASTE WEERSVOORSPELLING
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gaf de weersvoorspelling voor zaterdag eerst nog kans op 2 - 5 mm regen, nu is dat fink naar beneden bijgesteld tot slechts maximaal kans op 2 mm regen, maar wel 40% zon.
Vrijdag is er kans op een klein buitje, maar alleen in het westen, dus vrijdag massaal op de fiets zo snel mogelijk naar het oosten van land naar de Harskamperdennen op de Veluwe, vlakbij het Kootwijkerzand: het grootste stuifzandgebied van Europa met een rijke historie.
Geniet nog even van zo'n prachtig weekend en laat het schilderen van de keuken of het opruimen van de zolder even wachten tot het sombere najaarsweer.
BOODSCHAPPEN DOEN
Vrijdagavond is de goed gesorteerde supermarkt Plus Dick Dee aan de Dorpsstraat 26 te Harskamp open tot 21:00 uur!
Op zaterdag sluit deze supermarkt om 18:00 uur. Deze supermarkt ligt op ca 3 km van de camping.
Albert Heijn tref je in Barneveld, vlakbij het stationnetje van het kippenlijntje.
Misschien een domme vraag: moet ik me opgeven? Ik hoop te komen, maar weet het nog niet helemaal zeker. Als ik kom fiets ik op vrijdag vanaf iets als Zwolle naar de Harskamperdennen (moet nog even op de kaart kijken).
Wim
Wim schreef:Misschien een domme vraag: moet ik me opgeven? Ik hoop te komen, maar weet het nog niet helemaal zeker. Als ik kom fiets ik op vrijdag vanaf iets als Zwolle naar de Harskamperdennen (moet nog even op de kaart kijken).
Wim
Ha die Wim,

De Harskamperdennen ligt bij knooppunt 70 van het Fietsknooppuntennetwerk Veluwe.
Er is ooit gewerkt met opgeven voor kampeerweekenden van de Wereldfietser, maar dat schijnt niet te werken bij Wereldfietsers. Die komen gewoon, of ook wel niet. Altijd weer een verrassing!
Ik kom. Nu nog even bedenken hoe lang ik vrijdag wil fietsen, en dus waar ik de trein uit stap. Groningen Harskamperdennen zal wel net te ver zijn voor het leuke. Even kijken dus.
Wim
Wat zijn dan eigenlijk de kosten? Ieder zijn eigen eten verzorgen neem ik aan?
De kosten: reken op de campingkosten (zo'n 8 euro per nacht) en 10 euro voor de barbeque op zaterdag. Inge zal ons weer een heerlijke maaltijd voorzetten! De rest van de maaltijden neem je zelf mee.

De aanmelding: dat is niet nodig. We zien vanzelf wel wie er komt... en wie komt er nu niet met die goede weersvoorspelling!

En dank je wel Bert voor alle weers- en inkoopinformatie :-)
Fietstocht zondag
A.s. zondag ga ik vanuit de Harskamperdennen een mooie route fietsen via Amersfoort naar Utrecht om daar de trein te pakken. Liefhebbers kunnen meefietsen, je hoeft je niet van te voren op te geven, we verlaten om 10.00 uur de camping.

De route is totaal 70km en gaat eerst 10km binnendoor naar Kootwijkerbroek en vandaar volgen we louter knooppunten: 68-25-49-48-46-45-2-1-96-97-98-99-66-60-59-58-57-56-95-85-86-88-89-90-28-31-26. Misschien afsluiten bij de chinees.

jim
Er wordt op zondag toch ook nog een rondje Harskamperdennen - Harskamperdennen gefietst? Of niet?
ronaldve schreef:Er wordt op zondag toch ook nog een rondje Harskamperdennen - Harskamperdennen gefietst? Of niet?
Jazeker Ronald, zondag is er sowieso een rondje Harskamperdennen - Harskamperdennen. Je hebt dus keus uit meerdere opties.
Mmm, ik kan jou zeker niet bijhouden Jim :D maar je fietsroute lijkt me wèl interessant. Vanuit Utrecht raak ik namelijk wel vrij makkelijk weer in België. Dus fijn om te weten dat er ook mensen zo fietsen!

Groetjes,

An
Blanche schreef: Wie fietst mee?
Hoi Blanche, Ik fiets donderdag vanuit Rotterdam naar mijn neef in De Meern en zal daar logeren. Vrijdag lijkt het me leuk mee te fietsen.

Heb je een idee over een aanhaakpunt en een tijdstip?

Groeten, Willem

PS: ik stuur je een pb met mijn gsm