Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nazomer weekend 2009 - Forum Wereldfietser

Nazomer weekend 2009

124 berichten
Wanneer is het nazomer weekend in 2009 gepland?

Ik sta op het punt om mijn vakantie te boeken en wil ook graag bij dit weekend zijn, vandaar. Bovendien beloofd het bijzonder te worden dit jaar omdat de Wereldfietser weer een bijzondere verjaardag heeft heb ik gehoord.
In het blad (nr 2-09) lees ik dat het nazomerweekend op 29-30 augustus is in Harskamperdennen - where ever that may be.
Oh, dat is een kampeerterrein in Kootwijk op de Veluwe. Op de Harskamperdennen, dus.... :oops: :wink:
:lol:
En het najaarsweekend is van 25-27 september, lees ik op de site, maar dat is wrsch wat anders..... http://www.wereldfietser.nl/index.php?o ... &Itemid=66
:lol:
Het is helemaal juist wat Iris zegt:
- 28/30 augustus nazomerweekend
- 25/27 september najaarsweekend

jim
Wie organiseert het nazomerweekend? En hoe ziet het programma met name voor vrijdag eruit?
Nee, ik ben niet ongeduldig :oops: maar ik ben dan net terug van vakantie, kom zelfs misschien meteen door (heb dan nog geen computer gezien) en wil wel graag weten hoe dat gaat op de camping. Is er een plek gereserveerd voor 'ons'? Komt iedereen 's ochtends en wordt er overdag samen gefietst? Of komt iedereen pas 's avonds?
:lol:
Hallo Iris,
Suzanne Vonk en ik, Marco Geurts organiseren het na zomerweekend. Het vrijdag programma is zo als altijd:
Aankomst, wanneer je wilt. De meesten komen s'middags/s'avonds sommige zelfs op zaterdag.
Tentje op zetten op het groeps terein, welke we gereseveert hebben.
Zelf evt. eten koken dit mag/kan ook in groepjes.
Gezellig kletsen met iedereen.
Misschien een kampvuur.
Slapen.
Of terwijl er is geen "officeel" programma.
De rest van het programma wordt binnen een paar dagen bekend.
Groetjes, Marco


Iris-in-Zwolle schreef:Wie organiseert het nazomerweekend? En hoe ziet het programma met name voor vrijdag eruit?
Nee, ik ben niet ongeduldig :oops: maar ik ben dan net terug van vakantie, kom zelfs misschien meteen door (heb dan nog een computer gezien) en wil wel graag weten hoe dat gaat op de camping. Is er een plek gereserveerd voor 'ons'? Komt iedereen 's ochtends en wordt er overdag samen gefietst? Of komt iedereen pas 's avonds?
:lol:
Marco Geurts schreef:Het vrijdag programma is zoals altijd:
Marco, bedankt voor de info. Want daar zat 'm bij mij nou juist de kneep :oops: : t is voor mij de eerste keer. :wink:
:lol:
Gelukkig is het jaarlijkse bedrijfsuitje van mijn werk een weekend verplaatst, anders had ik niet kunnen komen :o
Ik ben er dus weer bij dit jaar :)
Nu maar eens optijd vertrekken zaterdag ochtend. Vorig jaar kon ik nog net met de laatste groep mee :)
Ik kom ook graag mee! :D Moet ik me nog speciaal aanmelden of volstaat dit bericht?

Vrijdagavond of zaterdagochtend, ik moet nog bekijken wanneer ik er geraak.

Groetjes,

An
@ An Leuk dat je weer even overkomt uit België. Volgens mij is aanmelden voor het nazomer weekend niet nodig. Mocht je weer problemen hebben met de spoorwegen en s' avonds weer stranden in Hilversum ofzo. :wink: Dan ben je van harte uitgenodigd om bij ons te blijven slapen hoor.

@ Iedereen Wisten jullie dat we op dit Nazomer weekend van 29 - 30 aufgustus de 15e verjaardag van de Wereldfietser gaan vieren?
De ALV vindt plaats op zaterdag 29 augustus

Tijdens het nazomerweekend wordt zoals gebruikelijk de algemene ledenvergadering, de ALV, gehouden. Maar let op: in tegenstelling tot wat in het tijdschrift staat vermeld zal de ALV niet op zondag plaatsvinden maar op zaterdag 29 augustus.
We hebben hiervoor gekozen omdat het een speciaal weekend wordt met de viering van het 15-jarig bestaan. Aansluitend op de ALV is voor die middag en avond een interessant programma samengesteld. En zondag hebben we dan ook nog gewoon de hele dag de tijd om samen mooie fietstochten te maken.
In de afgelopen jaren was de ALV altijd op zondag en na afloop zakte het weekend al rond 12 uur eigenlijk als een pudding in elkaar want iedereen ging meteen zijn eigen weg. Vandaar de ALV op de zaterdag-ochtend. De agenda voor de ALV volgt nog.

jim
Programma nazomerweekend 2009

Aan het eind van de zomer hebben we weer een nazomer-weekend. Wederom met veel gezelligheid, goed fietsen en lekker eten! Van 28 tot 30 augustus is iedereen welkom op de camping de Harskamperdennen in Kootwijk.

Dit jaar wordt het een bijzonder nazomerweekend, want het staat in het teken van het vijftienjarig bestaan van de Wereldfietser! Het programma ziet er daarom ook iets anders uit dan andere jaren. De camping is natuurlijk wel weer dezelfde.

Camping Harskamperdennen
Houtvester van ‘t Hoffweg 25
3775 KB Kootwijk
http://www.harskamperdennen.nl/

Afbeelding

Het programma:

Vrijdag:
vanaf 14.00 aankomst op de camping

Zaterdag:
10.00 koffie met gebak en aansluitend ledenvergadering (agenda volgt nog)
13.00 fiets(puzzel)tocht
17.00 BBQ
20.00 Lezing Bernadette Speet en aansluitend: Het Rad van fietsavontuur. Een informele gelegenheid om verhalen te horen over 15 jaar wereldfietsen.

Tijdens deze avond is er live-muziek. Wie ook muzikaal is: neem aub je instrument mee en tokkel, blaas, fluit of zing mee!

Zondag:
10.00 - 14.00 fietstocht

En verder: heb je foto's van jouw reis 15 jaar geleden zet deze dan op het forum! Er is een speciaal topic aangemaakt in het kader van 15 jaar wereldfietser, klik hier.

Heb je vragen en/of opmerkingen, dan horen we het graag.

En anders tot eind augustus!

jim
Helaas kan ik er niet bij zijn, want dan ben ik aan het fietsen in Tsjechie.

Cheers,

Rutger
wereldfietser sinds 1994
Rutger schreef:Helaas kan ik er niet bij zijn, want dan ben ik aan het fietsen in Tsjechie.

Cheers,

Rutger
wereldfietser sinds 1994
Helaas,

Niet zo goed gepland, Rutger!
Jij bent toch een van de mensen het eerste uur. Jij was aanwezig op het eerste kampeerweekend waar we de Wereldfietser hebben opgericht: op 17 en 18 september 1994 op camping de Woensberg in Huizen. Waar het op zaterdag zo regende dat we de hele dag door dialezingen hebben gehouden. Dat deden we in een grote tent.
Trouwens, wie deed na afloop de uitspraak: "Het was een Wereldweekend!!!! " Zij werd later moeder van de eerste wereldfietsersbaby eerste categorie. Eerste categorie houdt in dat de ouders elkaar hebben leren kennen tijdens een activiteit van de Wereldfietser.
bert sitters schreef:Zij werd later moeder van de eerste wereldfietsersbaby eerste categorie. Eerste categorie houdt in dat de ouders elkaar hebben leren kennen tijdens een activiteit van de Wereldfietser.
Bert, je maakt mij wel nieuwsgierig. Kan je een tipje van de sluier oplichten, of moeten we daarvoor wachten tot je op het weekend dit verhaal uit de doeken doet ?

jim
jimvdberg schreef:
bert sitters schreef:Zij werd later moeder van de eerste wereldfietsersbaby eerste categorie. Eerste categorie houdt in dat de ouders elkaar hebben leren kennen tijdens een activiteit van de Wereldfietser.
Bert, je maakt mij wel nieuwsgierig. Kan je een tipje van de sluier oplichten, of moeten we daarvoor wachten tot je op het weekend dit verhaal uit de doeken doet ?

jim

Ha die Jim,

Ik maak er een prijsvraag van. De uitslag doe ik uit de doeken tijdens het kampvuur op de Harskamperdennen.
We gaan muziek maken.Leuk!

Mag ik mijn 24-delige drumkit meenemen? Lijkt mij heel erg leuk om eens flink te jammen met scheurende gitaren, vette synthesizersounds en een beukende basgitaar? En dan het liefst met exotische maatsoorten en zeker geen bleusschemaatjes.

Zorgt de vereniging voor een podium, PA-installatie, kleedkamers? En op onze rider van mijn band (Airbag Mustard) staat dat wij een grote glazen schaal willen met alleen gele M&M's. Gaat dat lukken? :lol:
Eric Schuijt schreef:Zorgt de vereniging voor een podium, PA-installatie, kleedkamers? En op onze rider van mijn band (Airbag Mustard) staat dat wij een grote glazen schaal willen met alleen gele M&M's. Gaat dat lukken? :lol:
Zo, je wordt al een echte artiest. Ik neem aan dat je je drumset op de fiets meeneemt? :)

Helaas kan ik niet komen, ik ben dan op vakantie. En niet eens op de fiets...
24-delig? Is dit inclusief je drumkruk, voorzien van Brookszadel? En wat is er mis met een bleusschema? Als er alleen maar exotische (whatever that may be) maatsoorten worden gespeeld laat ik m'n bas maar thuis.
Was net van plan om als kersvers lid van De Wereldfietser voor het eerst eens langs te komen. Het 3e lustrum zou een mooie gelegenheid zijn. Maar als de blues uit den boze is, stel ik mijn debuut misschien nog maar even uit......
24-delig; gewoon heel veel bekkens en een stuk of 6 toms. Met blues is niets mis, maar ik heb dat zo veel gespeeld dat ik er een beetje 'blue' van wordt :wink: