Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Paastocht 7-10 april 2023 - Forum Wereldfietser

Paastocht 7-10 april 2023

Voor het Paasweekend 2023 (7 t/m 10 april 2023) nodigen we jullie uit om drie dagen fietsplezier te hebben in de provincie Noord-Holland. De route speelt zich af van Waterland in het zuidoosten tot de Bollenvelden in de Kop van Noord-Holland, en weer terug. We passeren echte klassiekers van Nederland zoals molens, kleurrijke bollenvelden, hangbruggen, monumentale en historische gebouwen. Ook qua natuur zal het landschap zich afwisselen van riviertjes, meren, bossen, duinen en dijken. Daarbij doen we pittoreske Oud-Hollandse dorpjes aan.

Meer informatie over de tocht, aanmelden en betalen kan hier: https://wereldfietser.nl/activiteiten/overzicht-activiteiten/event/46/paastocht-2023

Dit WF-weekend, “Bollenvelden & Waterland”, is een initiatief van Anoushka van Dijk en John de Witt. Vragen over de tocht kunnen gesteld worden op het forum.
Leuk! Ik heb mij al aangemeld.
Leuk, ik ben er bij. Wordt m'n eerste fietsvakantie. De try-out voor m'n źomervakantie.

Groet Michel
Verheugd kunnen Anoushka en ik melden dat de capaciteit voor deze activiteit is bereikt, eventuele nieuwe aanmeldingen worden op een reservelijst geplaatst - en worden opgeroepen indien er annuleringen zijn. Wil je op de reservelijst, graag een privébericht sturen via dit forum.
Ik zie dat de tocht is verwijderd van de website? ik probeer ergens mn gekochte tickets terug te vinden maar heb geen idee waar ik die terug kan vinden.
Iemand een tip?

Groet Michel
Inderdaad bijzonder, ik zie hem ook nergens meer staan. Andere tochten zoals de Wintertocht zie ik ook niet zo op de website staan, maar kan ik via het Forum wel terugvinden. Heb je nog geen emailcontact met de organisatoren gehad? Restitutie na annulering duurt overigens meestal vrij lang, een van de nadelen van het huidige systeem.
Ik ga wel mee maar vond het vreemd dat de tocht geheel verdwenen is. Inmiddels wel mn tickets terug gevonden in de email.
De link boven aan deze pagina werkt ook niet meer: https://wereldfietser.nl/activiteiten/o ... tocht-2023


groet Michel
Michel Bikkel schreef: Ik zie dat de tocht is verwijderd van de website? ik probeer ergens mn gekochte tickets terug te vinden maar heb geen idee waar ik die terug kan vinden.
Iemand een tip?
Ik had het ook al geconstateerd, en vermoed dat de afwezigheid van de tocht te maken heeft met het feit dat de capaciteit bereikt is, al weet ik het niet zeker: het is toch gewoon raar dat de lijst van "Mijn Activiteiten" alleen activiteiten bevat waarvoor je je nog niet aangemeld hebt? Ik had dit incident vrijdag al per mail doorgegeven aan onze activiteitencommissie.

@Michel Zoals je zelf al had bemerkt zijn de gekochte tickets zichtbaar in de PDF van de bevestigingsmail die je kreeg gehad toen je je aanmeldde.

Bij deze wil ik dus bevestigen dat de Paastocht, in ieder geval wat betreft Anoushka en ik (de organisatoren), gewoon doorgaat als gepland.
Mooi!, ik ben er i.i.g bij :-)
Zet mij maar op de reservelijst, was net te laat met aanmelden...

Ger😎
Anoushka en ik hebben terugkoppeling gekregen van de Activiteitencommissie, en kunnen jullie nu wat zinniger info geven: nu de inschrijvingslijst van onze activiteit vol is, kan je je nog wel aanmelden op een reservelijst, dat zoals dat hier heet: de notificatielijst. Dus via privéberichten op dit forum hoeft dus niet meer.
Screenshot 2023-01-31 at 16.37.17.png
Aanmelden voor Notificatielijst
Die knop zou zich rechts van de activiteit-pagina te zien moeten zijn, maar die kunnen wij helaas niet zien omdat we onszelf ook voor ons eigen activiteit hebben aangemeld (iets met financiën enzo xD)

@"Michel Bikkel" @Ger72 zouden jullie je ook op die notificatielijst willen zetten, dan trachten we jullie te rangschikken op de plaats/het tijdstip waarop jullie je op dit forum-draadje hebben gemeld dat jullie op de reservelijst wilden. Wel zo eerlijk ten opzichte van andere mensen die zich ook al op de notificatielijst hebben geplaatst.

Excuses voor de verwarring allemaal.
Ik heb vouchers voor de eerste 2 overnachtingen dus hoef niet op de reservelijst

Groet Michel
Beetje mosterd na de maaltijd dit, maar de tocht was enige dagen niet zichtbaar omdat het vinkje "publiceren op website" uitgezet was. Ik weet niet door wie of wanneer. Hoe dan ook, staat het weer aan sinds enkele dagen. De verantwoordelijke binnen de AC (ik) was even een paar dagen wandelen in de besneeuwde wereld van de Ardennen :D. Excuses voor het ongemak.
Er is weer een plekje beschikbaar, ik ga het niet redden helaas.
Leuk dat jullie West Friesland aan doen:

Tip, wat je niet mag missen:
Rij van Medemblik naar Opperdoes door naar Waterberging Twisk en Oostermare. Een mooi stukje natuur.
https://www.landschapnoordholland.nl/na ... oostermare

Neem na de waterberging aan het eind het Hornderpad naar Twisk :
Twisk is een beschermd dorpsgezicht. Het dorp heeft twee kerken en vele oude stolpboerderijen.
Het kent zelfs een van de hoogste concentraties aan stolpboerderijen in Nederland en heeft wel vijftig rijksmonumenten
Monumentendorp Twisk
https://www.wandelnetwerknoordholland.n ... monumenten.

en ga vervolgens naar Midwoud.

Veel Plezier
Hoop dat er nog een plek vrijkomt.
Die is er nu ook :)
Helaas nog geen bericht gehad dus zal verder op de lijst staan.
Je staat volgens mij niet op de notificatielijst voor een of meer van de tickets. Dan krijg je ook geen bericht :)

Je kunt op de lijst komen door bij het evenement op een ticket door te klikken en op “notificatie ontvangen” te klikken. Je moet wel ingelogd zijn daarvoor. Je krijgt dan tegelijk met de anderen op de wachtlijst een mailtje wanneer er een ticket vrij komt waar je je voor hebt opgegeven. Als je dan snel genoeg bent, zie je dat je het ticket via de website kan kopen. Wil dat niet meer? Dan ben je waarschijnlijk te laat.
Beste Robert,
Bij deze sta je op de reservelijst. Wanneer er afvaller(s) zijn, zou ik je graag per Whatsapp willen verwittigen (want niet iedereen leest dagelijks e-mail) als/dat je mee kan. Zou ik daarom je 06 mogen ajb?
Met vriendelijke groet,
John de Witt


Dit is het bericht die ik toen gekregen heb dus verwacht dan ook een whatsapp bericht als er plek is.