WF Wintertrektocht 2023; 20-22 jan 2023

supermario schreef:
do 10 nov, 2022 07:44
Ik snap het niet. Ik heb mij toch afgemeld, door te zeggen dat ik niet mee kan. Ik heb dit ook laten weten via pb aan de activiteiten commissie..

Ik neem aan dat zij mijn aanmelding er uit halen zodat er een plek vrij komt voor iemand anders.

Er staat bij aanmelding dat ik 4 tickets heb, maar die kan ik toch niet weg halen?

Mario
Excuus. Er bleek nog iets niet aan te staan waardoor de Annuleer-knop niet zichtbaar was. Onder de knop om meer tickets te kopen staat nu een knop Annuleren. Daarmee kan je afstand doen van je tickets.Dan wordt het verder automatisch geregeld in het systeem. De restitutie volgt dan in januari.
Is gelukt alles is geannuleerd.

Mario
supermario schreef:
do 10 nov, 2022 11:06
Is gelukt alles is geannuleerd.

Mario
En kon ik mooi het gewenste plekje van de zaterdag op zondag inschrijven. Eind goed, al goed!
Veel plezier Marjan
supermario schreef:
do 10 nov, 2022 19:37
Veel plezier Marjan
Dankjewel Mario en jij in Spanje!
Hoi,
Ik zie dat ik te laat ben.
Is er een reservelijst?
Gr.
Betty
Betty,

zie de eerste post:
Vooralsnog is het maximum aantal deelnemers voor de Wintertrektocht gesteld op 30. Toewijzing gebeurt op volgorde van aanmelding. Bij meer aanmeldingen houden we een reservelijst bij.
En we kunnen die hele grote pan boerenkool ook makkelijk met meer mensen delen.

(overigens vind ik het wel bijzonder dat er voor de wintertocht in no time 30 inschrijvingen zijn.)
Hoi Bert,
Ik kan me alleen aanmelden voor de boerenkool. Niet voor de rest.
Als ik me aanmeld voor de maaltijd sta ik dan op de reservelijst?
Boop schreef:
vr 18 nov, 2022 14:52
Hoi,
Ik zie dat ik te laat ben.
Is er een reservelijst?
Gr.
Betty
Hoi Betty,

:idea: Je kunt als je ingelogd bent om aan te melden aanvinken dat je een notificatie wilt ontvangen zodra een andere deelnemer zich afmeldt.
Bij Wim werkte dit, Mario zei af en Wim kreeg een berichtje dat er weer plek was.
Dank je Marian,
Dat ga ik proberen.
Gr.
Kijk ook bij een eerder bericht van mij in dit topic hoe je je inschrijft voor de wachtlijst:

viewtopic.php?f=9&t=37956&sid=21395f05a ... 60#p431928

Dat sommige tickets nog wel beschikbaar zijn en anderen niet, komt vanwege de geboden flexibiliteit; wel/niet mee-eten, wel/niet beide nachten meekamperen, etc. Deze keuzemogelijkheden zorgt ervoor dat sommige opties eerder vol zijn dan anderen. Ik ben nog aan het uitzoeken of dit anders ingericht kan worden zodat dit duidelijker is.
Ik sta in ieder geval op de reservelijst.