Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Huttentocht 29&30 oktober - Forum Wereldfietser

Huttentocht 29&30 oktober

Hoera, we hebben een begeleider gevonden! Marjan gaat het begeleiden.

De huttentrektocht vindt plaats in het weekend van 29 en 30 oktober, we hebben een uurtje extra.

Voor wie wil kan vrijdagavond al terecht op camping de Meppelerweg in Steenwijk. Deze camping reken je zelf af.

De tocht start en eindigt bij het station van Steenwijk. Eventuele auto's kunnen hier gratis parkeren.

Zaterdag fietsen we via mooie natuurgebieden naar Zorgvlied, hier staan 2 trekkershutten ( 4 bedden per hut) voor ons klaar en er is voldoende plaats om je tentje op te zetten.

Kosten trekkershut E 11,15 p.p

Kosten tentje E 9,75 p.p.

Zaterdagavond kunnen we op loopafstand van de camping uit eten in restaurant Villa Nova, zij maken voor een menu ( vlees, vis, vega ). Graag voor 14-10 opgeven.

Zondag fietsen we door mooi bosrijk gebied terug naar Steenwijk, deze route is ongeveer 65 km zodat een ieder op tijd thuis kan zijn.

Opgeven en (deels) betalen kan hier: https://wereldfietser.nl/activiteiten/o ... uttentocht
Marjan, fantastisch dat je deze tocht weer organiseert. Wij komen ook, ik heb er zin in!
Hulde voor Marjan.
Leuk dat het weer georganiseerd wordt, heb me net aangemeld
Leuk dat je het weer organiseert Marjan! Ik ben er bij, heb me net aangemeld.
Ik word enorm blij van jullie berichten! De aanmeldingen maken dat ik er ook zoveel zin in heb!
Volgende week ga ik de tocht voorfietsen, ik beloof jullie dat die mooi wordt. We kruizen 3 nationale parken, niet alle paadjes zijn ons onbekend maar dan zullen we ook niet verdwalen :wink:
zijn de tochten geschikt voor een fietskar?
MTB fietser schreef:
wo 28 sep, 2022 20:21
zijn de tochten geschikt voor een fietskar?
Dat denk ik zeker.
Ik zou zo geen beperkingen kunnen bedenken behalve hekjes. ( en die verwacht ik niet) Heb je een brede kar?
Het is een Radical Design Cyclone 4 dus normale maat niet breder dan een stuur.
Aangezien ik vaak genoeg ook off the road rij met deze kar moet het geen probleem zijn.
Ben nog op zoek naar een 1 wieler erbij.
Ben nog wel iemand die graag de gadgets uit wil proberen.

Ik meld mij ook wel aan voor dit weekend.
Normaal kook ik wat voor mezelf maar ga niet alleen eten dus sluit mij bij de meerderheid aan voor uit eten.
MTB fietser schreef:
do 29 sep, 2022 15:18
Het is een Radical Design Cyclone 4 dus normale maat niet breder dan een stuur.
Aangezien ik vaak genoeg ook off the road rij met deze kar moet het geen probleem zijn.
Ben nog op zoek naar een 1 wieler erbij.
Ben nog wel iemand die graag de gadgets uit wil proberen.

Ik meld mij ook wel aan voor dit weekend.
Normaal kook ik wat voor mezelf maar ga niet alleen eten dus sluit mij bij de meerderheid aan voor uit eten.
Gezellig!
Update:

- wil je eens kennismaken met de wf en heb je kampeerspullen (nog) niet geheel op orde of wil je zeker zijn van een warm bed dan zijn er nog 6 plekken in een trekkershut. ( van de 8 )
ijn er nog 6 plekken in een trekkershut. ( van de 8 )
Misschien moeten we de huttentocht verplaatsen naar november of december? :D
Marjan schreef:
za 01 okt, 2022 11:49
Update:

- wil je eens kennismaken met de wf en heb je kampeerspullen (nog) niet geheel op orde of wil je zeker zijn van een warm bed dan zijn er nog 6 plekken in een trekkershut. ( van de 8 )
En :idea: we fietsen over het mooiste fietspad van Nederland :D

https://steenwijkercourant.nl/regio/%E2 ... h-pXi8Wi1Q
Zijn er nog mensen die vrijdagavond al kamperen in Steenwijk?
Je kunt er vrijwel zeker van zijn dat er een aantal vrijdag al naar Steenwijk komen om te kamperen.

Morgen en vrijdag fiets ik beide routes voor, binnenkort mail ik beide routes naar iedereen die zich inmiddels heeft aangemeld. Nu 17 deelnemers in totaal.
Er zijn nog 5 hut bedden beschikbaar!
Ook ik heb mij aangemeld (voor een plek in een hut).
Ik wil nu eindelijk ook wel eens een activiteit van de WF meemaken, dus ik heb mij zojuist aangemeld. Ik ga uit van kamperen en wil vrijdag al naar Steenwijk gaan.
311234172_6007421189290927_633950026851792702_n.jpg
De afgelopen 2 dagen de routes voorgefietst om oa wegversperringen/omleidingen te voorkomen. Al zeg ik het zelf: de tocht is mooi, we fietsen vrijwel alleen door natuurgebieden.

Er is 1 hut bezet en nog 1 hut vrij. :!:
16 mensen kamperen waarvan 19 mee uit eten.
Van harte welkom om je nog aan te melden, met het restaurant heb ik 14-10 contact om aantal deelnemers door te geven.
ik zie nog nergens de vertrektijden op zaterdagochtend of kijk ik er overheen.
MTB fietser schreef:
zo 09 okt, 2022 13:48
ik zie nog nergens de vertrektijden op zaterdagochtend of kijk ik er overheen.
Je kijkt nergens overheen, a.s weekend zal ik de routes + vertrektijden mailen.
Ik verwacht ca 10:00 te verzamelen maar precies volgt nog.