Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Appeltaarten-weekeinde met Pinkeren Brabant en België - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Appeltaarten-weekeinde met Pinkeren Brabant en België

Ik heb geen idee, hoe ik via routeyou, deze kan delen.

Geef mij anders je mail adres via pb.
Triest dat ingeschrvenen die niet lid zijn van de WF de gpx tracks niet kunnen zien.
Kunnen die niet openbaar gezet worden?
Je kan ook de knoop punten nummers invoeren in routeyou en dan de gpx in je mobiel zetten of gps. Zo heb ik het gedaan.

Ik fiets maandag of door naar Parijs of ik fiets de 3 of 5 landen route. Denk er nog even over na.
fietsbelgie2018 schreef:
ma 16 mei, 2022 20:52
U heeft geen toegang tot de opgevraagde bron.
Dat is wat ik zie als ik op de link klik voor het gpx bestand. Ik doe dat als vakantiefietser en heb ingelogd.
Mogelijk hebben externen niet dezelfde rechten om bij bestanden te kunnen als wereldfietser leden. Ik zal dit doorgeven aan Michiel.

Sorry voor het ongemak. Hierbij de gpx bestanden ook op het forum.
Rechts klikken > "opslaan als" kiezen.

https://cdn.coen.at/dag%201%20Eindhoven ... Nassau.gpx
https://cdn.coen.at/dag%202%20Baarle%20 ... Nassau.gpx
https://cdn.coen.at/dag%203%20Baarle%20 ... Nassau.gpx
https://cdn.coen.at/dag%204%20baarle%20 ... 0Breda.gpx
Zin in het weekend.

Ook hoop dat er nog een oplossing komt voor de trouwe vakantiefietsers.

Ik dok vast 5 euro mee aan de eerste Belg die ik tegenkom.
Of een paar pintjes als dat beter uitkomt.

Waar moet ik anders mijn Belgenmoppen kwijt.

Maar vooral zin het weekend

Gr.
Betty
Naar aanleiding van een mail van Jos Driessen heb ik hem het volgende geantwoord:

Beste Jos, vorig jaar is in een overleg tussen de besturen van de Wereldfietser en de Vakantiefietser besloten om activiteiten open te stellen voor elkaars leden maar dan wel tegen een kleine vergoeding. Beide verenigingen wilden af van de handmatige controle op wie wel en niet lid was en van welke vereniging. Door op haar website een evenementenmodule te installeren doet de Wereldfietser de controle op lidmaatschap van de eigen vereniging sinds dit jaar automatisch.

De Wereldfietser en de Vakantiefietser bekostigen gezamenlijk - in evenredigheid naar het aantal leden - het tijdschrift. Voor het overige gaat het om twee onafhankelijk van elkaar opererende organisaties. De Wereldfietser investeert meer dan de Vakantiefietser in haar ICT-mogelijkheden om allerlei taken uit te voeren met zo weinig mogelijk extra-werk. We zijn hiertoe wel gedwongen omdat het steeds moeilijker wordt om vrijwilligers te vinden voor administratief/organisatorische werkzaamheden. De invoering van een eigen bijdrage bij niet-leden is hiervan een niet te vermijden gevolg.

De evenementenmodule vraagt om een forse investering en om daar enigszins compensatie voor te krijgen is afgesproken dat niet-leden (dat zijn Vakantiefietsers en alle andere aanhakende belangstellenden) per activiteit 5 euro bijdragen. In bepaalde gevallen kan dit bedrag 10 euro worden als er specifieke kosten aan de activiteit zijn verbonden (bijvoorbeeld bij off road tochten).
Bij de tocht waar jij deel aan wilt nemen, wordt - voor zover ik het kan overzien - door een misverstand dit hogere tarief gevraagd. Ik heb in ieder geval niet gehoord dat er specifieke redenen zijn om dit te doen. We zijn net begonnen met onze nieuwe aanpak en lopen nog tegen kinderziektes aan. Ik weet niet of er nog iets gedaan kan worden aan de hoogte van de eigen bijdrage van deze tocht (mogelijk hebben er andere personen al wel betaald of is er in de begroting op gerekend). Voor activiteiten die later in de planning komen te staan, zal de gebruikelijke eigen bijdrage steeds vijf euro bedragen.

Je mail zet me wel aan het denken. Als ik het me goed herinner, is er ooit gesuggereerd om leden van de Vakantiefietser de mogelijkheid te geven om partnerlid te worden van de Wereldfietser (wel meedoen aan activiteiten, geen tijdschrift krijgen). De bijdrage daarvoor is 11 euro per jaar. Ik leg deze vraag nog eens voor aan het bestuur.
Met vriendelijke groet, Carel van Wijk, secretaris de Wereldfietser
Carel,

Bedankt voor je uitgebreide en correcte reactie hier op het forum. Dat waardeer ik enorm. Volgens mij had ik hiervoor ook al aangegeven dat de nieuwe module nog wat opstart problemen vertoont en dat het vast goed komt.
bestuur schreef:
di 24 mei, 2022 14:16
De evenementenmodule vraagt om een forse investering en om daar enigszins compensatie voor te krijgen is afgesproken dat niet-leden (dat zijn Vakantiefietsers en alle andere aanhakende belangstellenden) per activiteit 5 euro bijdragen. In bepaalde gevallen kan dit bedrag 10 euro worden als er specifieke kosten aan de activiteit zijn verbonden (bijvoorbeeld bij off road tochten).
Ik kan niet meer volgen.
Twee weken geleden schreef het bestuur van de Vakantiefietser me dat Wereldfietsers dezelfde voorwaarden krijgen als Vakantiefietsers voor deelname aan VF activiteiten (ze moeten dus niets bij betalen), en dat de afspraak is:
"leden betalen geen extra kosten voor wederzijdse activiteiten."
Ik zie het als een schone taak voor de besturen van beide verenigingen in Nederland en Vlaanderen om tot een goede afspraken te komen, die voor iedereen helder zijn. Mijn rol beperkt zich het organiseren van een leuke activiteit met Pinksteren . Geef jouw mening over de afspraken aan het bestuur van jouw vereniging. bestuur(apenstaartje)wereldfietser(punt)nl als je lid bent van de Wereldfietser. https://vakantiefietser.be/contact/ als je contribuant bent van de Vakantiefietser VZW.
Er zijn nu nog 7 plaatsen vrij. Wil je nog mee, meld je dan snel aan, voordat de tocht vol zit.
De weersverwachtingen voor Pinksteren zien er goed uit: 21-22 graden, rapportcijfer 7-8, kans op een klein buitje op zaterdag en maandag, maar dat zal weinig voorstellen
Misschien heb ik wat gemist maar als er vrijdag vanuit Eindhoven gestart wordt hoe kom je maandag weer terug op het vertrekpunt.
Ik zie alleen een rit naar Breda op de maandag.
met de trein
Maandag 6 juni
via een andere route terug naar Eindhoven op Breda.
Of op de fiets, vast anderen die ook graag terug naar Eindhoven willen.
Heel simpel. Je bewaar je route van Eindhoven naar de camping, en dan fiets je maandag gewoon weer terug naar Eindhoven ipv Breda.
Wie willen er maandag 6 juni terug fietsen naar het station van Eindhoven in plaats van naar Breda. Je mist wel een mooie en veelzijdige route.
bert sitters schreef:
do 26 mei, 2022 16:16
Wie willen er maandag 6 juni terug fietsen naar het station van Eindhoven in plaats van naar Breda? Je mist wel een mooie en veelzijdige route.
Ik fiets na Pinksteren nog even door. Wil nog even Limburg verkennen. Fiets misschien door naar Parijs.

Zijn er nog anderen die door fietsen?
ik ga namelijk de volgende morgen naar Samos het eiland rondfietsen.
als ik meega (als er nog plek is) fiets ik maandag naar Eindhoven.
Bert Sitters schreef dat er nog 7 plekken vrij zijn
Stel dat ik een verbinding mis en te laat ben a.s. vrijdagochtend op station Eindhoven, wie kan ik dan appen?