Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 8 - 10 oktober: Off-road tocht Overijssel 2e groep - Forum Wereldfietser

8 - 10 oktober: Off-road tocht Overijssel 2e groep

Barbara organiseert ook in september een weekend door Overijssel. Dit was zo snel volgeboekt dat ze heeft besloten er een tweede weekend achteraan te knopen.
Bikepacken in het noordoosten van Overijssel is een ultieme ‘off the road’ beleving. We gaan het ontdekken door ‘nieuwe paden’ in regio Ommen, Dalfsen en Lemele te fietsen.

Voor meer informatie en inschrijven kijk op https://wereldfietser.nl/activiteiten/o ... l-2e-groep
Nieuw partnerlid F4306.21.3455 wil zich heel graag aanmelden voor deze tocht maar kan dat zelf nog niet doen. Mag dat voor deze keer ook langs deze weg?
Barbara, met in haar kielzog Gerlof, heeft mij een prachtig weekend bezorgd. Ze heeft ongelofelijk mooie paadjes gevonden in deze mooie omgeving. De routes waren zeer afwisselend en daarnaast was het ook erg gezellig. Ik heb leuke mensen ontmoet. Ik ga een volgende keer zeker weer mee. Bedankt en tot ziens!
Fietsen door een afwisselend landschap dat is genieten.
Dat beleven met elkaar geeft gezelligheid.
Leuk om te doen!

Bijlagen

Het was een fantastisch weekend in alle opzichten, niet alleen voor berggeiten. Afwisselende route door alle soorten landschap die dit gebied te bieden heeft, goed georganiseerd, prettig gezelschap, mooie campings en heerlijk najaarsweer.
Hopelijk in de toekomst een vervolg....
Barbara , bedankt voor de leuke en mooie tocht. Ik wist niet dat het mogelijk was om zoveel onverhard te rijden! Ik heb heel erg genoten van de prachtige route en ook van de leuke groep.
Fijn dat je voor ons een aangepaste route hebt gemaakt. Aangepast betekende voor ons , (die minder hard gingen), een kortere route, dat we ook meer bagage bij ons hadden en de hele steile heuvels niet hoefden te nemen. Barbara voorzag dat en maakte gewoon een andere route..
Als je weer iets organiseert ga ik graag mee.
Wat heb ik genoten van deze off-road tocht! Eerder had ik zo mijn bedenkingen. Ik heb geen mountainbike en de route was voor mij te lang. Daarbij ervaarde ik mijn leeftijd niet als een pre om als beginneling nog te gaan bikepacken. Barbara heeft me door het geven van tips doen besluiten om toch mee te gaan. Ze heeft een langzamere groep samengesteld, de route ingekort en de echt moeilijke stukken eruit gehaald. Het was voor mij nu goed te doen en heb mezelf overtroffen. Barbara dank hiervoor! Het is leuk en afwisselend om zo te fietsen in de natuur en dan mag het ook wel een beetje spannend zijn. Volgende keer meld ik me zeker weer aan!