Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Maillard Tandwielen - Forum Wereldfietser

Maillard Tandwielen

Wat te doen naar het oud ijzer of is er belangstelling. Van het type MA, groter gat heb ik ook enkele stuks.
Tandwielen om de set te sluiten zitten er ook tussen.

Bijlagen

Schroefpignon?
Er is ongetwijfeld belangstelling ergens. Ik zou het spul op MP of op Ebay zetten.
Zien er veel te goed uit om naar het oud ijzer te gaan. Op een dag komt er beslist iemand die je eeuwig dankbaar is dat je ze bewaard hebt.
Helemaal eens. Maar weet je hoelang ik al wacht op die iemand. Het geld wat ik er voor krijg daar zit ik ook niet echt op te wachten. Het bericht staat pas een dag dus het kan nog even of toch nog even bewaren en ruilen voor halfje bruinbrood.
Misschien even een mailtje aan wagen naar de vereniging de oude fiets of het velorama in nijmegen, als je op deze site geen respons krijgt. Ik kan me niet voor stellen dat er geen liefhebbers zijn. Als het niet lukt mag je mij de schuld geven en dan breng ik ze voor je naar het grof vuil.
Eerlijk gezegd dacht ik ook dat er lezers zijn die mijn oproep even doorlinken naar bekende van hun die iets met oude fietsen , nauw ja oude dat valt toch wel mee, hebben.
Jaren geleden Campagnolo Record onderdelen verkocht omdat ik in 1999 over ging op Chorus triple.
De koper wilde toen heel erg graag mijn Record trappers maar die heb ik tot 2010 gebruikt.

Bedankt voor het aanbod maar oude metalen kan ik lopend op de juiste bestemming brengen. Ook goed voor de broodnodige beweging.
Toevallig deze week nog een Sachs Maillard 8-speed freewheel tweedehands verkocht. Zeker niet weggooien, er is zeker een markt.