Additionally, paste this code immediately after the opening tag: (Alternatieve) Magura brakebooster? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

(Alternatieve) Magura brakebooster?

MultiCycle bestaat helaas niet meer, en ik zie een vergelijkbaar model met een 3 dubbele achtervork (2 liggende en 1 staande) Ik zou me voor wat betreft de stevigheid niet al te veel zorgen maken. Remmen doe je voornamelijk met de rem op je voorwiel en de achter-rem om af te remmen. Dit model is ook weer niet zo sportief dat men het nodig vond er een sleeprem op te monteren (Die zit doorgaans op de naaf)
Remmen doe je voornamelijk met de rem op je voorwiel en de achter-rem om af te remmen.
Bij een normale fiets wel, bij een tandem geldt dat minder denk ik: genoeg gewicht op het achterwiel.
machello schreef:
do 15 sep, 2022 12:42
Prima. Al hoeven we er nou ook weer niet zo veel tijd aan te besteden. Mijn hoop was dat iemand een zaak/webshop zou kennen waar ze alternatieve Magura brake boosters verkopen.
Je moet googlen op Magura HS trial booster, dan krijg je de juiste hits. Bijvoorbeeld:

https://www.trial-bikes.com/en/bike-tri ... -boosters/

In de trial sport is de HS rem een vaak gezien onderdeel en zijn boosters van groot belang.