Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Het leed dat fietsenmakers heet (of beter: aanrichten)... - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Het leed dat fietsenmakers heet (of beter: aanrichten)...

TinusS schreef:
do 11 aug, 2022 12:28
Dan wil ik tegen mijn gewoonte een kaarsje branden voor BikePacking Belgium in Antwerpen.
Het is niet alleen een geweldige locatie, nl. in het Groene Kwartier maar het is gewoon erg prettig om in een ruime setting rustig verschillende fietsmerken, zoals Surley en Santos , Velotraum en Idworx te kunnen vergelijken.
Ik heb nog geen ervaring met hen als fietswinkel. Maar ik vergader geregeld in die winkel (met de Fietsersbond Antwerpen) en hun aanbod fietsen is inderdaad heel mooi en ik heb ook al vastgesteld dat de zaak geleid wordt door mensen met passie en kennis voor reisfietsen.
TinusS schreef:
do 11 aug, 2022 12:28
Dan wil ik tegen mijn gewoonte een kaarsje branden voor BikePacking Belgium in Antwerpen.
Het is niet alleen een geweldige locatie, nl. in het Groene Kwartier maar het is gewoon erg prettig om in een ruime setting rustig verschillende fietsmerken, zoals Surley en Santos , Velotraum en Idworx te kunnen vergelijken.
Vandaag even langs geweest. Ruim opgezet, mooi assortiment en een vriendelijke medewerker. Aanrader!
Jurr schreef:
vr 02 sep, 2022 15:52
Vandaag even langs geweest. Ruim opgezet, mooi assortiment en een vriendelijke medewerker. Aanrader!
viewtopic.php?f=23&t=30712&p=427602#p427602

8)