Hallo allemaal, Ik ben niet het beste met foutloos zinnen schrijven,maar ik hoop dat de vraag duidelijk is.
Ik heb een vervelend probleem met mij achterwiel.
Dit is de eerst keer dat ik mijn achter tand
Wiel hebt vervangen van mijn stadfiets
En nu zit ik met het probleem dat ik spelling op de naaf houd, die ik er niet uit krijgt. Hij blokeert ook bij het trappen op de eerste versnelling .
Ik heb Zelfs 2x geprobeerd toen ik het wiel nog uit was, om de borgmoer (Gevoels matig vast te draaien)
Volgens https://www-fietsenmakendoejezelf-nl/
.
Ik heb foto's gemaakt toen ik het uitelkaar haalden, dus aan de verkeerde volgorde van de bouten kan het niet aan liggen.
Wel heb ik de kogellagers vervangen en wou ik een nieuwe orginale rubbere O ring verangen vanwege beschadiging tijdens het uithalen, maar de fietsenmakers in mij wijk hebben dat niet los op voorad.
Dus heb ik met 1 van de fietsenmakers afgesproken dat ik op de volgende werkdag, terug zou komen en dat ze voor me wouden kijken of ze de zelfde type O ring ergens hebben liggen op hun werkplaats.
Het Antwoord was:helaas nee.
Toch kreeg 1 mee, maar die was wel van plastic en iets andere afdichting door het andere matiriaal dan.
Tijdens montage schijnt hij dus te passen en heb ik het met het oude ring gemonteerd.
Mijn vraag aan jullie is,
Heb ik de verkeerde maat kogellagers gekregen of ben ik zo stom geweest om 2 afdichtingen te monteren?
Help!