Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Prijsverschillen Bosch Powerpack 500W frame model. - Forum Wereldfietser

Prijsverschillen Bosch Powerpack 500W frame model.

Ik heb een Koga E-Worldtraveller en ben op termijn aan een nieuwe accu toe, 500 watt. Nieuw of revisie. Of dat laatste met deze specifieke accu ook mogelijk is weet ik nog niet. Weet iemand hier daar meer over of zijn er ervaringen mee?

Wat me wel opvalt is het grote prijsverschil in de Bosch Powerpack - 500W - frame model, die heb je hier al voor €424,15, of hier voor €694,95, twee willekeurig gekozen voorbeelden. Je ziet het al googelend oplopen richting 800 euro, maar bij de Fietsvoordeelshop, en ook elders, zie ik dan opeens een prijs van €1,749,- Dat is wel een heel groot verschil, voor mij onbegrijpelijk. Is daar een verklaring voor? Of is het gewoon een soort marktwerking?
Grote kans dat het bij de ene gewoon de adviesverkoop prijs is die ze hanteren, en misschien dat de andere aan grijze import uit D doet, de markt is daar groter en de prijzen dan vaak ook lager. Je kan ook pech hebben en met een refurbished accu te maken hebben al wil dat niet meteen zeggen dat dat slecht is. maar vaak toch wel minder dan een nieuwe.