Additionally, paste this code immediately after the opening tag: stijgingspercentage-meter - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

stijgingspercentage-meter

Fedor schreef: ↑
wo 04 mei, 2022 18:44
Maak foto's van kaarten op het beeldscherm en daar rijd ik op.
*Kijkt even naar de datum of het toch niet 1 april is* 🤣
Flix schreef: ↑
do 05 mei, 2022 10:34
Fedor schreef: ↑
wo 04 mei, 2022 18:44
Maak foto's van kaarten op het beeldscherm en daar rijd ik op.
*Kijkt even naar de datum of het toch niet 1 april is* 🤣
Hoezo? Werkt prima. Kan zo offline de kaarten bekijken (best handig soms) en de telefoon verbruikt amper stroom.

Op de computer pas ik de kaarten regelmatig aan (nog niet geregistreerde klimmen en geschikte slaaplocaties intekenen). Misschien kan ik ook een printscreen direct naar de telefoon sturen of zo maar zo technisch ben ik niet aangelegd.
Een screenprint is idd al een veel betere oplossing dan een foto van een beeldscherm.

Maar... je kunt toch met een kaarten-app offline kaarten bekijken? Dan kun je je gebied kiezen, in- en uitzoomen, etc, etc., zonder dat dat nou enige stroom van betekenis verbruikt?!
Flix schreef: ↑
do 05 mei, 2022 12:58
Een screenprint is idd al een veel betere oplossing dan een foto van een beeldscherm.
Wat is "beter"? Een foto maken met je smartphone is denk ik wel erg snel gedaan.
Flix schreef: ↑
do 05 mei, 2022 10:34
Fedor schreef: ↑
wo 04 mei, 2022 18:44
Maak foto's van kaarten op het beeldscherm en daar rijd ik op.
*Kijkt even naar de datum of het toch niet 1 april is* 🤣
Dat gevoel heb ik al sinds het begin van het draadje.

De groeten vanuit een heuvelachtig Duitsland!

PXL_20220505_124402847.PORTRAIT.jpg
Flix schreef: ↑
do 05 mei, 2022 12:58
Maar... je kunt toch met een kaarten-app offline kaarten bekijken? Dan kun je je gebied kiezen, in- en uitzoomen, etc, etc., zonder dat dat nou enige stroom van betekenis verbruikt?!
Klopt maar ik teken zelf nog veel extra info in de kaarten (ik zit vaak in "exploratie-modus" bij een tocht). Met standaard kaarten heb ik dat niet.
Leon schreef: ↑
do 05 mei, 2022 14:00
Wat is "beter"? Een foto maken met je smartphone is denk ik wel erg snel gedaan.
Als ik op mijn computer een screenshot maak, staat ie ook direct op mijn foon, dmv al die sync mogelijkheden van tegenwoordig.
En met een screenshot heb je geen last van spiegelingen, parallax en alle anders effecten die mogelijkerwijs optreden bij het maken van een foto.
Dank jullie wel voor alle reacties.
Ik krijg van _Peter_ zo’n heerlijk metertje voor op het stuur.

Groet Mariet