Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TechnoTip, zadel Brooks Cambium All Weather - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

TechnoTip, zadel Brooks Cambium All Weather

LHTJoost schreef:
wo 22 sep, 2021 21:01
Bij het originele zadel heb ik snel een gevoel van verzuring. Ik dat te verklaren vanuit deze zadel-wissel?
Een gevoel van verzuring op de speed pedelec? Hoe snel rijd je dan? :o
Maar even ernstig: ik kan me levendig indenken dat een zacht zadel het gevoel geeft dat je energie spendeert aan het samendrukken van al die zachtheid. Het is trouwens meer dan een gevoel, denk ik.
derdekeer schreef:
wo 22 sep, 2021 22:42
LHTJoost schreef:
wo 22 sep, 2021 21:01
Bij het originele zadel heb ik snel een gevoel van verzuring. Ik dat te verklaren vanuit deze zadel-wissel?
Een gevoel van verzuring op de speed pedelec? Hoe snel rijd je dan? :o
140 op de linker baan 8)

Zonder gekheid: op volle snelheid voel ik echt mijn benen wel.
LHTJoost schreef:
zo 19 sep, 2021 19:49
Eerste dag gefietst met een C17. Echt wel even wennen. Zadel mag zich komende maanden op de woon-werk-fiets bewijzen. Anders gaat toch mijn leren zadel mee op reis volgend jaar.
Joost,

Wat zijn je ervaringen tot nu toe? ik zie op de foto's dat je volgens mij met de B17 onderweg bent op je rondje Oostzee ?
Was de C17 geen succes?
jasmon schreef:
vr 13 mei, 2022 08:38
LHTJoost schreef:
zo 19 sep, 2021 19:49
Eerste dag gefietst met een C17. Echt wel even wennen. Zadel mag zich komende maanden op de woon-werk-fiets bewijzen. Anders gaat toch mijn leren zadel mee op reis volgend jaar.
Joost,

Wat zijn je ervaringen tot nu toe? ik zie op de foto's dat je volgens mij met de B17 onderweg bent op je rondje Oostzee ?
Was de C17 geen succes?
Ik heb getwijfeld over de C17 maar ben toch voor mijn B17 gegaan. De C17 zit op mijn andere fiets. Ik sluit niet uit dat ie nog een kans krijgt op mijn reisfiets. Mijn billen houden het nu best goed. In het begin wat meer last gehad.