Additionally, paste this code immediately after the opening tag: schwalbe almotion 26 inch (55mm) waar o waar? - Forum Wereldfietser

schwalbe almotion 26 inch (55mm) waar o waar?

hoi hoi

heeft iemand die hier nog (het liefst ongebruikte) te koop staan of weten jullie waar ik ze nog kan kopen. NB: 26 inch.
dit ivm vakantie naar frankrijk.
ik heb alleen een linkje op amazon gevonden maar niet zo'n betrouwbare leveranciers als ik naar de reviews kijk

dank alvast

finesse
Ik heb even gekeken bij de webshops die ik al eens gebruik, maar niks op voorraad, of gewoon niet in het assortiment...

Ik zou toch durven bestellen op Amazon. Als het daar fout gaat heb je toch zo je geld terug.
https://www.dekadowinkel.nl/fiets/fiets ... 113210agu/

Volgens de site op voorraad, geen idee of ze ook snel leveren.
Schwalbe is helaas gestopt met deze maat. Ik sprak een medewerker van hen die dat ook jammer vond. Mijn suggestie zou zeker zijn om te zeuren bij Schwalbe. Soms help zoiets. Dit is wat mij betreft toch de ideale allround touring band
Zelf heb ik daarom een tijdje terug voor de zekerheid voorraad aangelegd en juist ook van de vorige soepeler versie.
Ik heb ook gezeurd bij Schwalbe maar ( wél antwoord gekregen ) zij bleven erbij dat de verkoopaantallen de productie in deze maat niet meer rechtvaardigden .
Wel heb ik als schrale troost nog een schrale tip : Ik was niet lang geleden in Roemenië en daar gewoon gevonden en met bezorging aldaar gekocht . :D Houd moed !

P.S. de kadowinkel lijkt idd. misschien ook nog voorzien ?
Ik kom regelmatig bij Rose in Bocholt, Duitsland. Een paar maal moest ik iets speciaals hebben (schwalbe band, ketting, spiegeltje). Specifieke artikelen stonden niet op hun website, liggen ook niet in de winkel. Maar ik dring altijd erg aan daar en dan gaan ze zoeken in hun (gigantische) magazijn. Je moet dan een poosje wachten maar altijd komen ze wel terug met iets bruikbaars, soms zelfs het juiste artikel. Toen ik daar kwam met mijn gebroken spiegel probeerden ze me eerst af te poeieren met iets vergelijkbaars. Totdat een andere medewerker zei dat hij wel even ging zoeken en ja hoor er lag nog ergens precies dezelfde spiegel. Mocht ik gratis meenemen. Ik moest ook een keer afwijkende maat banden hebben. Hadden ze ook na lang zoeken ! En het waren ook nog Schwalbes ! Personeel is altijd wat chagrijnig maar gewoon aandringen. En er persoonlijk heen gaan. Wat momenteel (19 mei 2021) helaas niet mogelijk is ivm covid.
Amboro schreef:
wo 19 mei, 2021 20:56
Maar ik dring altijd erg aan daar en dan gaan ze zoeken in hun (gigantische) magazijn. Je moet dan een poosje wachten maar altijd komen ze wel terug met iets bruikbaars, soms zelfs het juiste artikel. ... Hadden ze ook na lang zoeken !
Doet me denken aan de Ludolfs ha ha. Mooie cult-serie was dat.