Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tandem huren - Forum Wereldfietser

Tandem huren

Hallo allemaal!

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met het huren van een trekkings tandem voor meerdere dagen. Ik en mijn vriendin zouden het namelijk erg graag willen uit proberen maar ik heb nog geen enkel bedrijf gevonden waar dit mogelijk is.
Alvast bedankt voor mogelijke tips!

Groetjes, Boaz
Tandemclub.nl.
Als die het niet weten.
https://www.sector2bikes.nl/tandems/
je zou het hier eens kunnen proberen
daar kan je ook voor een dag een tandem huren
hebben wij ook gedaan voordat we er een aanschafte
WimB schreef:
za 10 apr, 2021 16:09
Tandemclub.nl.
Als die het niet weten.
Op de website van tandemclub.nl staan inderdaad verschillende opties: https://www.tandemclub.nl/index.php/pro ... het-kopen/

Sector2bikes verhuurt geen tandems. Wel mag je ze een dag lenen om uitgebreid te testen (hebben wij ook gedaan; is top!). Maar voor een meerdaagse reis heb je daar niets aan.

Jaren geleden hebben wij een Santos tandem gehuurd bij Kok fietsen in Utrecht. Maar op hun website wordt die mogelijkheid niet meer vermeld, dus wellicht zijn ze daarmee gestopt. Maar je zou het kunnen vragen natuurlijk.
Je kan het ook hier vragen. Welke omgeving en welke maat en wie weet heb je zo een gouden tip :-).
Het huren van een tandem voor meer dan een dag is inderdaad erg lastig, wellicht is het individueel te regelen.

wij hebben een tandem staan die we regelmatig gebruiken, maar mocht het niet lukken kan je hem best voor een paar dagen mee nemen.
Uitproberen is wel erg fijn om te weten of het echt bij jullie past.

Het enige wat een probleem zou kunnen zijn is dat jullie er niet op passen..
laat maar weten als we wat kunnen betekenen.

onze tandem is een pedalpower crossroad met 26'' wielen, rohloff naaf, magura hs33 remmen en een extra schijfrem achter.
heerlijke vakantie/ trekking fiets.
tandem.jpg
Groet Adriaan Ringoir
Ook bij Bike4travel staat heel duidelijk dat enkel dag huur mogelijk is (geen meerdaagse tocht mogelijk dus.
@BoazvU. Ik vind dat je de lat erg hoog legt, als je direct een echte trekkingtandem voor meerdere dagen wil huren.
Een ouderwetse Gazelle stadstandem is nog steeds overal te huur.
En je kan in een weekend al veel ervaring opdoen.

Bevalt het rijden op een tandem dan nog steeds, neem dan kontakt op met een lokale dealer van Santos, en boek een meerdaagse proefrit op een tandem uit Nieuw Vennep.
Midden in het seizoen zal dat moeilijk gaan.
Maar in het najaar gaat dat zeker lukken.
Dat wil zeggen. Het is mij gelukt.