Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fabrikantoverkoepelende fietsconfigurator - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fabrikantoverkoepelende fietsconfigurator

Kan misschien als je iets wiki-achtigs hebt waar mensen data in kunnen voeren over onderdelen. Of zelf daar hard naar op zoek gaat.
Leuk idee , maar ik vermoed dat je een enorme hoeveel tijd moet hebben om die actueel te houden. Ik heb aantal web app bouwers in dienst, bouwen van zulke dingen gaat meestal nog wel lukken, maar dan vermarkten en bijhouden wordt een hele kluif.

Dan is de ideale droom dat je er bv ook nog een beetje geld mee kan gaan verdienen....denk dat de laatste die op jouw idee zit te wachten is de fietsenmerken en handel.

Maar goed, een hobby mag geld en tijd kosten

Die tijd gaat sowieso van je eigen fietstijd af. Of je moet iets verzinnen als cyclingcolls. Dan kun je 2 dingen samenvoegen, fietsen en iets leuks bouwen.

15 jaar geleden had ik een idee. Je moet een soort site hebben waar je klimtijden zou kunnen invoeren en vergelijken, is bij simpel iets gebleven , maar jaren later krijg je Strava en dan denk je wel eens. Had ik maar......
Off-topic, maar als reactie op laatste post: ik zit nu te broeden op Strava ritten in mijn blog te kunnen integreren/embedden, zodat mensen geen Strava account hoeven te hebben om mijn vakantieritten te kunnen volgen. Dat was vorig jaar een beetje een onhandig punt onder mijn belangstellenden.