Additionally, paste this code immediately after the opening tag: veiligheid in de bergen welke remmen, lichten en spatborden - Pagina 6 - Forum Wereldfietser

veiligheid in de bergen welke remmen, lichten en spatborden

Ik vind dit een enge deuk.
Edwin* schreef:
wo 14 jul, 2021 10:12
Poppink, ik vind dat je toch voor minimaal 98,3% tot maximaal 99,9% gelijk hebt :wink:
Voor de overige 0,1 tot 1,7% kan ik dit ook artikel aanraden: https://nl.wikipedia.org/wiki/Staal_(legering)
Als je er meer over gaat lezen zul je merken dat de valley of despair voor legeringen, waar ik mij ook diep in bevind, nogal breed is.
liefhebber schreef:
wo 14 jul, 2021 08:58
Ik heb uiteindelijk de deuk aangegrepen om mij te verwennen met een nieuwe droomfiets.
En daar ben ik die deuk nog nog elke dag dankbaar voor.
Leon schreef:
wo 14 jul, 2021 10:28
Als je er meer over gaat lezen zul je merken dat de valley of despair voor legeringen, waar ik mij ook diep in bevind, nogal breed is.
Wat is alles met en rondom het fietsen toch mooi.
Hier een artikel dat mijn begrip niet te boven gaat.
Dankjullie voorje bijdragen. Dat van die vloeilijnen is natuurlijk ook een aspect. Allemaal niet erg bemoedigend! :(

De fiets ligt al een maand opzij. Véél te lang!
Ik ga er weer mee fietsen en laat wel weten wanneer en hoeveel tanden of botten ik gebroken heb als het zo ver is. :?

Verdere inzichten nog steeds welkom uiteraard!
Voor de remmen: nieuwe kabels, nieuwe Koolstop remblokken, en netjes afstellen. Dat zou genoeg moeten zijn.
( Dag Wim. Bedankt, ging onderstaande reactie nog over mijn eerdere vraag over de remmen of een antwoord voor een andere thread?
In ieder geval mijn revisie van beide fietsen enkele maanden geleden behelsde onder andere onderstaande ingrepen, dankzij jullie hulp. :-)
Wim schreef:
wo 14 jul, 2021 13:21
Voor de remmen: nieuwe kabels, nieuwe Koolstop remblokken, en netjes afstellen. Dat zou genoeg moeten zijn.
)
Ging vermoedelijk over de oorspronkelijke vraag.