Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Giant Toughroad - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Giant Toughroad

DeFiets schreef:
ma 14 feb, 2022 11:37
Een stukje rubber tussen spatbord en lamphouder is mogelijk een oplossing
In zulke gevallen werd het rubber bij mij altijd dunner waarna de koplamp weer ging rammelen. Nylon is wat harder maar gaat hetzelfde doen. Kan er geen dikkere bout door de vork? Of gaat deze er niet helemaal doorheen?

Tegen lakslijtage kun je beter een daarvoor bedoelde sticker op de lak plakken.
Bout gaat helaas niet door de gehele vork. Het gat doorboren heb ik nog niet aangedurfd.
Tiewrap anders gemonteerd en stukje biba gemonteerd en nu klappert het geheel niet meer.

En nu de koninginnetje vertrokken is ook de zomerbanden gemonteerd, scheelt 540gram :lol: Ik zeg op naar 13,99kilo ipv de nu 14,240.

De vraag voor komende vakantie is, gaat de stuurras mee? Ik was er content mee afgelopen vakantie maar dan is de framepjes dubbelop. Gewicht van beide de doorslag laten geven?
DeFiets schreef:
zo 06 mar, 2022 16:50

De vraag voor komende vakantie is, gaat de stuurras mee? Ik was er content mee afgelopen vakantie maar dan is de framepjes dubbelop. Gewicht van beide de doorslag laten geven?
Een stuurtas rijdt anders dan een frametas. Ik heb tijden lang naar volle tevredenheid zonder iets aan m'n stuur gereden.

Tot ik met de overstap naar m'n bikepacking setup haast wel moest, m'n tent had toch een plekje nodig... ;)

Gewoon eens kijken wat je zelf het fijnste vindt rijden. Sommigen vinden het ook fijn dat een tas makkelijk mee naar binnen kan in bijvoorbeeld een winkel als een 'handtasje'. Zelf neem ik vaak niet dusdanig veel mee een winkel in dat me daar een tas noodzakelijk voor lijkt.