Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wanneer is de fietsenmaker te duur? - Pagina 8 - Forum Wereldfietser

Wanneer is de fietsenmaker te duur?

144 berichten
Tja, met fietsenmakers zoals die van Leon zou ik het ook wel weten.

Er zijn er echter ook die echt hun best doen, en braaf bestellen wat je vraagt, die ook op zoek willen gaan in de oude voorraad, en die dan niet eens een "dat doe ik nooit meer" gezicht tonen als je dan de beste vondst nog niet goed genoeg beoordeelt.
De winst is (of kan zijn) dat de fietsenmaker zo nu en dan ook een opmerking maakt die je verder helpt ... hij ziet toch meer fietsen als ik, en zeker meer innovaties. De andere winst is dat ie als je er een keertje niet uit komt ook tijd voor je wil vrijmaken (althans, dat doet "mijn" fietsenmaker wel).

Maar goed, ik bestel zo nu en dan ook een lijstje vervangdelen bij een bekendere internet-fietsonderdelen-winkel ... en ook daar nooit "boze gezichten" gezien.

Groeten BSM
Martin E. van Doornik schreef:
vr 10 mei, 2019 23:27
Shrek schreef:
vr 10 mei, 2019 22:56
Niet via bike-components.de, bike-discount.de, bike24.de, r2-bike.de of aanverwanten. :wink:
Ik bestel nooit fietsenonderdelen per internet. Liever fysiek en met je eigen ogen bekijken en beoordelen in de winkel. Anders weer naar het postkantoor gaan voor het terugsturen van het pakje.
Een 11-34 CS-M770 uit Duitsland is hetzelfde als die van de LBS. :wink:
(sterker: bij menig LBS is 'ie waarschijnlijk non-existent)
Shrek schreef:
za 11 mei, 2019 14:40
Martin E. van Doornik schreef:
vr 10 mei, 2019 23:27
Shrek schreef:
vr 10 mei, 2019 22:56
Niet via bike-components.de, bike-discount.de, bike24.de, r2-bike.de of aanverwanten. :wink:
Ik bestel nooit fietsenonderdelen per internet. Liever fysiek en met je eigen ogen bekijken en beoordelen in de winkel. Anders weer naar het postkantoor gaan voor het terugsturen van het pakje.
Een 11-34 CS-M770 uit Duitsland is hetzelfde als die van de LBS. :wink:
(sterker: bij menig LBS is 'ie waarschijnlijk non-existent)
Wasdah ... een LBS ?

Groeten BSM

PS   Bij de Aldi hebben ze nu binnenbanden voor € 2,99. Ik moet zeggen, de band voor mijn 37-622 maat leek me wat magertjes, misschien had ik de grotere maat (die vanaf 40 en dikker was) eens moeten bekijken. Wel "netjes" met autoventiel (ze hadden ze ook met het traditionele fietsventiel).
Bridgestone SM schreef:
za 11 mei, 2019 17:37
Wasdah ... een LBS ?
Urban dictionary:
- Local Bike Shop (similar to local fish shop)
- Little Bitch Syndrome, which is a tendency to be lazy
- Laughing But Serious

Kan dus ook alle drie tegelijk. :wink: