Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Problemen met garmin gpsmap 64 - Forum Wereldfietser

Problemen met garmin gpsmap 64

Momenteel ben ik al vier mnd onderweg in Amerika en voor de derde keer is mijn garmin gpsmap 64 er mee gestopt. Ik gebruik deze met een externe batterij en elke keer wilde de gps niet meer opstarten. Ik heb elken keer een nieuwe ontvangen maar handig is dit niet. Zijn er meer mensen waarbij dit is gebeurd? Lijkt iets elektronische tezijn.. Kan het zijn vocht?
Niet bekend met deze site.
Ja ik ben er helaas ook bekend mee. Twee keer misgegaan bij mij. Ook een 64 met externe batterij. Waypoint gaf aan dat het mogelijk piekspanningen zijn. Een oplossing is de externe batterij niet aansluiten op de gps maar de batterijen los van de gps opladen. Minder efficiënt maar een dode gps onderweg is ook niet leuk. Succes.
Ik heb een 62s gehad, die niet meer wilde opstarten. Lag volgens Garmin aan OpenSource kaarten. Onzin, heeft jarenlang zonder probleem op zulke kaarten gewerkt. Het is gewoon rotzooi. Moest vervolgens 100 Euro betalen voor een vervangende.
swdick schreef:
za 19 jan, 2019 09:24
Ik heb een 62s gehad, die niet meer wilde opstarten. Lag volgens Garmin aan OpenSource kaarten. Onzin, heeft jarenlang zonder probleem op zulke kaarten gewerkt. Het is gewoon rotzooi. Moest vervolgens 100 Euro betalen voor een vervangende.
"Het is gewoon rotzooi"
Ik gebruik de 62S al 6 jaar zonder enig probleem......misschien ben jij wel verkeerd omgegaan met die "rotzooi" :D
Peter