Additionally, paste this code immediately after the opening tag: santos kleuren - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

santos kleuren

flexodder schreef:
za 29 dec, 2018 20:47
flexodder schreef:
vr 28 dec, 2018 09:48
Ik ben nu bij een dealer. Heb wat foto's gemaakt van de buizen. Zal ze in de loop van vandaag even zien te posten.
Er is op de foto's misschien niet zo gek veel verschil te zien maar ik heb toch een poging gewaagd.
Eerst de charcoal (staal met de rode S).
Dit is een echte zwarte kleur.
En dit zijn de foto's van de foggy night. Er zit een zweempje blauw overheen. Dat kun je goed zien bij de niet matte zijde van de staal (zie de tweede foto)

Bijlagen

Bedankt allemaal. Ik ben er nog niet echt uit, maar heb er al wel een beter zicht op! Waarschijnlijk zal ik een charcoal nemen en de vriendin een foggy night. We kunnen nog wisselen, moesten we elkaars fiets mooier vinden :D zelfde framemaat...
Diverse berichten verwijderd, de vraag van TS is niet welke kleur jij zou nemen!
Hé Moderator,

Ik zou Foggy Night nemen!!! 😜
Vandaag besteld: 1x charcoal met storm grey letters en 1x foggy night met bruine letters. Nu nog een zestal weken geduld op het resultaat :D

Bedankt allemaal voor jullie hulp!
Wauw, wat gaaf! Gefeliciteerd. Nu willen we te zijner tijd natuurlijk wel een foto zien van de exemplaren!
douwko schreef:
wo 02 jan, 2019 21:28
Vandaag besteld: 1x charcoal met storm grey letters en 1x foggy night met bruine letters. Nu nog een zestal weken geduld op het resultaat :D

Bedankt allemaal voor jullie hulp!
Eeeh... je hebt dus niet gekozen maar er meteen maar twee genomen? Dat was niet de vraag ;)

Klinkt mooi iig :D Mooi dat jullie behoorlijk dezelfde smaak hebben qua kleuren :)
douwko schreef:
wo 02 jan, 2019 21:28
Vandaag besteld: 1x charcoal met storm grey letters en 1x foggy night met bruine letters.
OK dat is een verrassende wending :shock:
Heel leuk en gefeliciteerd met de aanschaf van een fiets die je heel graag wilt hebben. Voor deze bedragen gaan we uiteraard niet over één nachtje ijs. Veel rijplezier ermee!
Whoehoe, ze zijn binnnen :D
santos 1.jpg
charcoal
santos 2.jpg
foggy night

En nu maar avonturen bij elkaar fietsen :)
Mooi resultaat! Veel plezierige en veilige kilometers gewenst op jullie mooie fietsen :D
Nice! :D
Schitterend! Leuk dat je de foto's hebt gepost.
:oops: Ik denk dat ik kleurendoof begin te worden...... Voor mij zijn ze op de foto's beiden zwart.
Wel ont-zet-tend mooie fietsen! :D Heel veel plezier ermee!
Kon die bekabeling niet wat korter?
Zo kun je nog een beetje spelen met stuurhoogte en zit, inkorten kan altijd nog.
Ed kettingvet schreef:
di 19 feb, 2019 13:28
Kon die bekabeling niet wat korter?
Nee joh, dan past de handlebar -bag er niet meer tussen :wink: