Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gaastra fiets van alfine naar rohlof - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Gaastra fiets van alfine naar rohlof

Is er ook met je gekeken naar je houding en de geometrie van je huidige fiets? De Gaastra Fyts staat bekend om zijn hoge stuur, waar door je rechtop zit. Is er ook nog gekeken naar de positie van het zadel (iets naar voren of naar achteren)? Ik krijg de hele tijd het gevoel dat de oplossing moet komen uit het kopen van nieuwe spulletjes (de fietsenmaker had vandaag succes).
Integendeel. Mijn dealer heeft me afgeraden om wat dan ook aan te schaffen. Enkel op mijn vraag betreffende mijn rugproblemen heeft ie een verende zadelpen voorgesteld, de ketting (intussen toch 15.000km) vervangen lijkt me sowieso een goede oplossing. Voor de rest laat ik het ermee en blijf ik hopelijk nog lang fietsen met mijn Gaastra welke trouwens zeer degelijke fietsen zijn.
Dat laatste sluit ik me bij aan. Na ruim 40000 km nu kijken naar velgvervanging, ze worden hol...
bart1965 schreef:
di 18 dec, 2018 23:07
Integendeel. Mijn dealer heeft me afgeraden om wat dan ook aan te schaffen. Enkel op mijn vraag betreffende mijn rugproblemen heeft ie een verende zadelpen voorgesteld, de ketting (intussen toch 15.000km) vervangen lijkt me sowieso een goede oplossing. Voor de rest laat ik het ermee en blijf ik hopelijk nog lang fietsen met mijn Gaastra welke trouwens zeer degelijke fietsen zijn.
Goed te horen! Het is altijd goed om te weten waarom je veranderd of overstapt op een ander type fiets. Ik ben benieuwd of je de iets efficiëntere 7 en 8e versnelling gaat gebruiken en het verschil voelt.
Dank voor de terugkoppeling en succes, kan je tzt laten weten of het geholpen heeft?
Ik laat jullie weten in januari wat het resultaat zal zijn van de kleine ingrepen aan mijn fiets. In elk geval heb ik heel wat degelijke info van jullie opgestoken en toont dit forum zijn nut voor fietsers met een technische vraag.
Grtn
Bart