Additionally, paste this code immediately after the opening tag: konadealer - Forum Wereldfietser

konadealer

Goedemorgen

Ik heb mijn oog laten vallen op een kona rove; heeft iemand ervaring met de service en advies van fietsservice norg (ik woon in het noorden) of weet iemand een andere goede kona dealer?
Over Cycleworks (o.a. Kona en Surly) in Utrecht hoor ik positieve verhalen.
Beschik zelf alleen over mail-ervaring met Cycleworks, maar dat was zeer positief.
CycleNation in Arnhem staat ook goed bekend.
Vorige week voor onze zoon een Kona Dew Deluxe besteld bij Rat Bikes in Rotterdam. Komt morgen binnen.

Ik heb geen ervaring met hun als fysieke dealer (heb de fiets namelijk online besteld), ze liggen een beetje uit de richting voor je (en voor mij ook), maar ik ben prima geholpen aan de telefoon, voordat ik ‘m besteld heb.

Als ik niet regelmatig in Rotterdam e.o. zou zijn had ik ‘m wel bij een dealer meer in de buurt gekocht.
Bij Kona geven ze aan dat er in Zwolle een zit maar die vermeld niks op de site...
Edwin* schreef:
wo 23 mei, 2018 19:04

Ik heb geen ervaring met hun als fysieke dealer (heb de fiets namelijk online besteld), ze liggen een beetje uit de richting voor je (en voor mij ook), maar ik ben prima geholpen aan de telefoon, voordat ik ‘m besteld heb.
Fijne behulpzame winkel. Kom er wel eens :-)
Ik heb in Norg mijn Big Rove besteld. Fijne vent en goed geholpen.