Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Dan maar een kinderfiets misschien? - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Dan maar een kinderfiets misschien?

Hoi,
Misschien een heel simpel iets wat je gelijk kunt proberen: de barends van je stuur zo te draaien dat ze net zo staan als op je Empo. Wissel links en rechts om. De barends zijn die extra handvatten aan het uiteinde van je stuur. Als je dan het gevoel hebt dat de andere handpositie helpt kun je op zoek naar een stuur wat er net zo uitziet. Veel succes!
Allemaal leuke tips maar het blijft lastig adviezen geven aan iemand die je nog nooit op de fiets hebt zien zitten. Kijk eens op o.a. pagina 10 van dit document:
https://www.vakantiefietser.nl/px/handl ... umpert.pdf

Maar als de polsen echt lastig blijven doen kun je een ligfiets overwegen, al kun je daar ook wel last mee/van krijgen.
Bedankt Daulagari, Hoogframe, Jur en Leon, voor jullie meedenkende reacties, tips en links!
Ik heb de bar ends omgedraaid en er een stuk mee gefietst. Het voelde heel eigenaardig (en een beetje onveilig, maar dat zijn bar ends sowieso denk ik omdat je je handen eerst moet verplaatsen om te remmen).
Ik denk dat de grenzen van de aanpassingen inmiddels wel zijn bereikt. De Koga laat zich niet ont-mountainbiken :wink: