Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Aankoop VSF of andere? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Aankoop VSF of andere?

Nog geen Kreidler Player 3.0 Gates of VSF T300/T500 gevonden (welke maat zoek je?) maar misschien dat een Rabeneick Niagara ook wat, ik zou eens contact opnemen.

Is de Trek Dublin Five niet op voorraad?
@peter123: V-brakes niets mis mee, alleen zijn Magura's nog iets meer vrijgesteld van onderhoud, wat beter past bij mijn twee linkerhanden. In het verleden sukkelde ik wel eens met het afstellen van V-brakes zodat ze evenwijdig gepositioneerd stonden en niet tegen de velg aansleepten, vandaar. Was ik een handige harry, dan kocht ik misschien wel een derailleurfiets met V-brakes.

@daulagari, bedankt voor de tip. Alle vragen tot nu toe voor de Kreidler of VSF waren negatief. Ik ging morgen intensief rondbellen. Maar inmiddels konden we via de eerder gekende fietsenmaker een Trek Dublin Five voordelig aanschaffen. De laatste in stock in Europa, als ik het mag geloven, met een erg mooie korting. Wordt woensdag geleverd, dus bij deze wordt de zoektocht gestaakt. Komen waarschijnlijk direct bredere banden op. Die magura's volgen dan wel nog eens. Dus dankzij jouw inbreng is het deze geworden!

Bij deze bedankt voor alle onbaatzuchtige hulp hier!
rootless schreef:@peter123: V-brakes niets mis mee, alleen zijn Magura's nog iets meer vrijgesteld van onderhoud, wat beter past bij mijn twee linkerhanden.
Weten hoe e.e.a. werkt lijkt me ook bij Magura's wel handig. Onderhoudsloos zijn ze ook weer niet.
Het probleem van de aanlopende V-brakes ken ik inderdaad wel.
Leon schreef:
rootless schreef:@peter123: V-brakes niets mis mee, alleen zijn Magura's nog iets meer vrijgesteld van onderhoud, wat beter past bij mijn twee linkerhanden.
Weten hoe e.e.a. werkt lijkt me ook bij Magura's wel handig. Onderhoudsloos zijn ze ook weer niet.
Het probleem van de aanlopende V-brakes ken ik inderdaad wel.

Al geslaagd ? Velo-de-Ville maakt erg mooie en kwalitatief goede fietsen.