Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 1x11 vs. 2x10? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

1x11 vs. 2x10?

jahwalla schreef:
Travelmaster schreef:
Titel: Re: 1x11 vs. 2x10? Reageer met citaat
Voor mij nu de gulden middenweg: 2x10 met een 36-22 crank en een 11-36 cassette. Lekker licht trappen omhoog, en zwaar genoeg naar beneden. En als het op een 29er werkt, werkt het ook prima op een vakantiefiets.
iets teveel granny mode voor mij. Maar misschien als ik er zometeen meer opuit trek met de singletrailer erachter, dat ik daar anders over denk. :wink:
Ik had, afgelopen zomer, de granny op de 3x10 echt wel nodig... met een trailer met kind en 4 tassen aan de fiets. Sindsdien ben ik niet meer zo gevoelig voor het stoere stoempen... althans, dat was ik sowieso al niet, maar nu nog minder. Als je een granny hebt, gebruik 'm dan :wink: :lol: !.
Travelmaster schreef: Ik had, afgelopen zomer, de granny op de 3x10 echt wel nodig... met een trailer met kind en 4 tassen aan de fiets. Sindsdien ben ik niet meer zo gevoelig voor het stoere stoempen... althans, dat was ik sowieso al niet, maar nu nog minder. Als je een granny hebt, gebruik 'm dan :wink: :lol: !.
Dikke vette plus 1 :D Ik kom liever met mijn granny fietsend omhoog dan dat ik halverwege moet gaan lopen..... (en als je met een fiets vol tassen al of niet met een trailer boven staat kijkt sowieso niemand naar je verzet..... :wink: )
ij snapt 'm :lol: 8) !