Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fatbike - Pagina 42 - Forum Wereldfietser

Fatbike

1359 berichten
delete :roll:
Pat schreef:[…] er waren ook andere fatbike babes te google-en.
nobbiomatic schreef:is yopie een troll? of een fat bike queen...wie zal het weten? :shock:
Ik vermoed een wezenlijk verschil in zoekresultaten tussen "fatbike babe" en "fat bike queen". Wat dat verschil is, laat ik aan de Googelaars over. "Proceed at your own risk," zullen we maar zeggen.
Ik heb geen aandelen ofzo, maar afgelopen weekend zag ik deze staan..... Een Kona Wo in Norg.... Een vette fiets :lol:

http://link.marktplaats.nl/m1000356569
En dan als laatste zin...:
Zeer goed te gebruiken als dagelijkse fiets.
Nou... dát waag ik te betwijfelen.
Hoezo zou dat niet kunnen ?

Gaat prima hoor. Ik gebruik mijn fatbike ook bijna dagelijks :)
hangt er natuurlijk ook vanaf waar je dagelijks rijdt......... :twisted:
Schei uit heren... :wink: Met dagelijks gebruik gaat het om het doen van wat boodschapjes, ff naar de kapper, even dit, even dat. Misschien zelfs woonwerkverkeer. Ja, het kán. Maar om het als "zeer goed" te bestempelen? Da's natuurlijk een wat ver doorgetrokken verkoopargument.

Dan zou ook een eenwieler of velocipede zeer goed te gebruiken zijn. Horses for courses, gents!
eeehhmm geloof dat yopie haar fatbike ook dagelijks gebruikt als ik het topic zo doorlees......en ik lees nooit iets over de kapper............. :twisted: :roll:
Haar "course" rechtvaardigt haar "horse". Dat gaat bij ons echt niet op hoor. Maar hou gerust de roze fatbikebril op. Wanneer komt de jouwe nou Nobbio :lol: ?

Maar wie ben ik? Met m'n Superfly HT die ik voor woonwerkgebruik. Setje Big Apples 60mm breed eronder en lekker kop-over-kop met de racefietsers meedoen.
DouweFries schreef:Yopie, ik woon in de buurt van het Dwingelderveld (als ik de tent achterop de fiets leg en de trein pak :lol: ), mocht je daar in de buurt zijn en een fietsmaatje zoeken dan roep je maar! Het lijkt mij erg leuk!! 8)
Nejnej want jij hebt geen fatbike of 29+ om mee te ruilen, dussssss helaas Douwe!
Alien schreef:
DouweFries schreef:[…] probeer Yopie op de foto te krijgen!! We kennen alleen die dikke fiets, wordt tijd voor de persoon er op.
Iets zegt me dat dat geen toeval is.
Iets zegt me dat je daar wel eens gelijk in kan hebben. :)
55er schreef:+1
Yopie zoekt haar lol bij een Troll :lol:
Surly Troll, zou ik best willen hebben ja!
Pat schreef:Afbeelding
Moooooi! die ga ik later googlen, wil daar een sticker van maken, voor op de deuken van m'n oude autootje, stickerssss dus! Thanks!

Pat schreef:Zelf ben ik wat aan het zoeken naar een wat meer ergonomische houding voor mijn pols/handgewricht.
Zelf vind ik bar-ends fijn, vooral bij klimmen en lange afstanden, geeft meer verschillende handposities. Het stuur wordt er alleen nog breder van en bij het snellere werk vind ik ze niks, ook omdat je handen te ver van de remmen staan. Ook heb ik dikke leren handvatten, zeer geschikt om urenlang over gruswegen en rotsgrond te rammelen.
De barends zijn zachte Cane Creek (fijn in barre winters) en de handvaten zijn leren San Marco, niet goedkoop maar na vele jaren zijn ze nog prima. Het leer wordt wel steeds kreukeliger maar dat vind ik eigenlijk heel mooi staan. :)

Afbeelding
Travelmaster schreef: Maar hou gerust de roze fatbikebril op.
Ach, we weten dat je nog nooit op een fatbike hebt gezeten dus mag je twijfelen hoor, tis je vergeven! :wink:

En inderdaad: Nobbi, wanneer komt nou eens die fatbike?! Het schiet niet echt op he? :lol:
@yopie..
ggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....... :wink:

de afgelopen twee dagen had ik graag een fatbike gewenst ja.... :evil:
Misschien aardig naar de kerstman lachen? of anders pluk je hem gewoon van zijn fiets af!

Afbeelding
Yopie schreef:
Travelmaster schreef: Maar hou gerust de roze fatbikebril op.
Ach, we weten dat je nog nooit op een fatbike hebt gezeten dus mag je twijfelen hoor, tis je vergeven! :wink:

En inderdaad: Nobbi, wanneer komt nou eens die fatbike?! Het schiet niet echt op he? :lol:
En jij nog nooit op een 29er, dus die date staat maar vast;)!
nog een paar yopie..dan zit je op 1000

moet wel een fatbike met riemaandrijving zijn.. 8)
nobbiomatic schreef:moet wel een fatbike met riemaandrijving zijn.. 8)
Dat kan....geen probleem.....
http://shop.nicolai.net/index.php/hardt ... rettyPhoto
Mja....deze oplossing schept weer een ander probleem........ :roll:
DouweFries schreef: Mooie temperatuurmeter! Hoe zit deze vast, in het stuur gedraaid? Past dat op elk stuur?? En waar kun je hem kopen? Ik zou er ook wel een willen, cool!!
http://www.stemcaptain.com/

Ik kreeg het cadeau dus geen flauw idee waar en hoe duur gekocht. Of het in elke stuurpen past weet ik ook niet, maar dat zal je wel op de site kunnen lezen. Het is iig heel makkelijk te monteren: je draait de dop/kapje van de stuurpen los, plaatst het binnenwerk van 't metertje erin (klokje, kompas of thermometer), draait dat met dezelfde bout vast en vervolgens druk je het buitenwerk van de meter erin. Er zit nog een soort pakking tussen en ik ga er nog een beetje lijm bijdoen omdat de fatbike vaak van die geweldadige sprongen maakt. Weet ik zeker dat het blijft zitten. :)
nobbiomatic schreef:nog een paar yopie..dan zit je op 1000
Moest eerst ff nadenken wat je hiermee bedoelde: kilometers, euro's, de 1000ste keer dat ik het fatbike-evangelie predikte .. Wat gebeurt er eigenlijk als je de 1000 bereikt hebt, mag je dan iets leuks uitzoeken? iets voor je fiets lijkt me wel wat. :) Zag trouwens net dat dit topic naar de 88.888 loopt, das pas een mooi getal! 8)
nobbiomatic schreef:Mja....deze oplossing schept weer een ander probleem........ :roll:
Gewoon even doorsparen en niet zo piepen! Je kunt ook alvast je fietsen verkopen want die heb je daarna toch niet meer nodig. :D
@yopie

heb net al andere uitgaven gedaan...dus de fatbike is weer wat verder weg...hahah
die andere fietsen doe ik toch niet weg...iedere fiets heeft zijn eigen identiteit zeg maar...en zijn inzetgebied...de fatbike maakt het gewoon kompleter. ..en om iedere keer 17 kilo hier over die koeiehekken te zwiepen...heb ik toch een andere fiets voor... :wink:
Yopie schreef:
DouweFries schreef:Yopie, ik woon in de buurt van het Dwingelderveld (als ik de tent achterop de fiets leg en de trein pak :lol: ), mocht je daar in de buurt zijn en een fietsmaatje zoeken dan roep je maar! Het lijkt mij erg leuk!! 8)
Nejnej want jij hebt geen fatbike of 29+ om mee te ruilen, dussssss helaas Douwe!
:shock: :cry: