Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Levertijd koga worldtraveller 29 56cm - Forum Wereldfietser

Levertijd koga worldtraveller 29 56cm

Beste fietsgenoten,

November vorig jaar ben ik met een fietsenwinkel een mooie deal overheengekomen voor het leveren van een Koga Worldtraveller 29 56cm met inruil van mijn huidige hybride fiets. Geschatte levertijd op dat moment zou half januari zijn. Tot op heden nog geen fiets en een levertijd van week 25 !! Ik baal hier enorm van want ik ga mee met de paastocht, en heb nog andere reisjes in het vooruitzicht. Ik kan gelukkig een fiets lenen van de fietsenmaker dus dat is prettig.

Echter wou ik eens peilen of er meer mensen dit problemen hebben of hebben gehoord over de levering van de Koga ??

Groet,
Corné
Volgens mij is er flink wat mis bij Koga

De levertijd voor een Van Nicholas Pioneer 29er is inmiddels opgelopen tot een half jaar.

( Van Nicholas is sinds vorig jaar in handen van Koga )
Ik hoor dat meerdere fabrikanten langere levertijden hebben.
Misschien zijn fietszaken a.g.v. de crisis huiverig om voororders te plaatsen.
Als ondernemer zou ik in deze tijd ook moeite hebben met een te grote voorraad.
Ook zouden er problemen kunnen zijn bij de toeleveranciers.
Ik weet dat de fietsverkoop in Duitsland crescendo gaat, misschien ligt de focus bij Koga meer op de Duitse markt.
Frits
Ik heb vorig jaar augustus (?) een nieuwe Koga Supermetro gekocht. Was binnen 2 weken geleverd, ondanks dat de winkel 'm niet (in mijn maat) op voorraad had staan. Nou is die winkel wel onderdeel van een kleine keten (Fietscity), dus wellicht dat ie bij een andere winkel wel op voorraad stond, maar dat weet ik niet...
C.Klem schreef:Geschatte levertijd op dat moment zou half januari zijn. Tot op heden nog geen fiets en een levertijd van week 25 !!
Ik heb ooit zoiets gehad met een bestelde Stevens. Ik heb de fietsenmaker vriendelijk bedankt en heb ergens anders een andere fiets gekocht. Je moet wel een raar contract hebben getekend als je er verplichtingen aan hebt.
Leon
De meeste gangbare modellen van VSF staat momenteel ook een maand levertijd op.
Eigenlijk anderhalve maand. Half april komen deze bij ons binnen.
Nu weet ik niet of het komt uit voorzichtigheid of crisis?

Hier vind ik ze slecht op in spelen, omdat het een merk veel gehoord gaat worden in Nederland.

Het wachten is het wel waard!
...hoe het ook is Corné, je krijgt in ieder geval een pracht Koga WorldTraveller fiets...

NB: zie ook PB!
In november 2012 heb ik ook een Koga World Traveller (frame 61) besteld met als geschatte levertijd het voorjaar van 2013. Ondertussen is het week 24 geworden. Voor mijn fietsvakantie tijdens het Paasverlof zal ik dus mijn vertrouwde Giant moeten gebruiken.

Door het slechte weer heb ik de World Traveller gelukkig nog niet zo hard gemist.