Additionally, paste this code immediately after the opening tag: nieuwe ligstuur optie - Forum Wereldfietser

nieuwe ligstuur optie

hoe vet is dit dan?

http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr

Mijn ervaring met een AXA defender is namelijk dat hij altijd geluid maakt (op mijn vaders en moeders fiets in ieder geval) dus als ik later een vakantiefiets koop komt dat ding er al niet op maar dit is wel het delen waard vind ik.

Hoe stabiel zou dit zijn, hoe erg kun je er van uit gaan dat het niet loskomt/losklikt tijdens het fietsen, en maakt dit geen geluid/trillingen?
Diederik Thier schreef:hoe vet is dit dan?

http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr

Mijn ervaring met een AXA defender is namelijk dat hij altijd geluid maakt (op mijn vaders en moeders fiets in ieder geval) dus als ik later een vakantiefiets koop komt dat ding er al niet op maar dit is wel het delen waard vind ik.

Hoe stabiel zou dit zijn, hoe erg kun je er van uit gaan dat het niet loskomt/losklikt tijdens het fietsen, en maakt dit geen geluid/trillingen?
Als jij dat nou eens probeert, en je ervaringen hier deelt...:). Voor het geld hoef je het zo te zien niet te laten. Maar mij lijkt het niet heel prettig qua ergonomie.
Da's een heleboel gewicht op een plek waar je het liever niet wilt hebben.
eindgebruiker schreef:Da's een heleboel gewicht op een plek waar je het liever niet wilt hebben.
Of het erger is dan een goedgevulde stuurtas durf ik te betwijfelen.

Renaat
Revanho schreef:
eindgebruiker schreef:Da's een heleboel gewicht op een plek waar je het liever niet wilt hebben.
Of het erger is dan een goedgevulde stuurtas durf ik te betwijfelen.
Renaat
Dit gewicht zit wel totaal onafgeveerd op het stuur vast. Dat is anders dan een stuurtas.
Leon
Ik heb 'm een jaartje geleden aangeschaft om op m'n woon-werkfiets te zetten. Ik heb er denk ik 3 keer mee gereden, sindsdien ligt ie in de schuur. Mijn bevindingen zijn dat ie prima dienst doet als slot, maar als ligstuur volstrekt niet geschikt is. Je bevestigt het beugelslot met twee kunststof klemmen, welke op het stuur moeten worden gemonteerd. Deze klemming is niet bepaald bombproof. Ik heb 'm nooit uit de klemming losgetrokken tijdens het fietsen, maar het wiebelt en het rammelt. Het wiebelen door de gebrekkige klemming, het rammelen komt door de "speling" tussen de beugel en het rechthoekige slotgedeelte.

Gert