Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Beste wielbouwer in Amsterdam? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Beste wielbouwer in Amsterdam?

En 'kraken' is zeker iets voor mensen die op zoek zijn naar een woning :wink:

De winkel naast ons die stadsfietsen verkoopt (dus ook fietsenmakers) heb ik nog nooit een wiel zien kraken. :lol:
Als lisserbroek nog in de regio Amsterdam past, dan weet ik denk ik nog een wielbouwer.
Zo niet. is de negerzoenenman de best optie. Daar heb ik geen ervaring mee.

Kiel-kinderweer wel en dat is ook goed bevallen.
m-gineering schreef:
Eric Schuijt schreef:Houd er met het versturen rekening mee dat je vier keer verzendkosten moet betalen. Een keer heen, een keer terug. En dan nog eens twee keer voor het natrekken (als je verstandig bent).
Natrekken? Dat is iets voor fietsenmakers, niet voor wielenbouwers :D
Wie is een fietsenmakert (fietsenboer) en wie is een wielenbouwer, that's the question!
Eric Schuijt schreef:De winkel naast ons die stadsfietsen verkoopt (dus ook fietsenmakers) heb ik nog nooit een wiel zien kraken. :lol:
Die buurman van jou is een beunhaas. Beter ga je voor een stadsfiets naar je overbuurman.

Beunhazen te over in Amsterdam: de markt voor goedkope troepfietsen is schier oneindig groot.

.tsooJ
m-gineering schreef:
Froggy schreef:
Wie kan me vertellen welke winkel/persoon de beste wielenbouwer is in Amsterdam?
Postkantoor en de wereld ligt aan je voeten. Maar zo denken Amsterdammers niet ;)
Zo! Er gaat een wereld voor me open. Ben net bij het postkantoor geweest en opeens is 'the world my oyster'!
Top tip, Mr. G.
Goede ervaring met deze gast, doet de hele dag niks anders...Custom made.

Levenlang garantie op spaakbreuk en 2 jaar "crash-replacement"

http://www.wheel-tec.nl

Noord-Scharwoude is te doen vanuit Mokum en Heemskerk is halverwege...bakkie?
Marc Meulmeester was ook altij zeer netjes in omgang.
Echt iemand die zijn hart bij wielen of op wielen heeft.

Wheel tec dus.