Additionally, paste this code immediately after the opening tag: LUMOTEC IQ2 LUXOS iemand ervaring? - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

LUMOTEC IQ2 LUXOS iemand ervaring?

Na een zoekopdracht op dit topic uitgekomen. Aangezien de beginpost uit 2013 is zal de lamp waarschijnlijk al aan een nieuwe versie toe zijn.
Iemand die recente ervaring heeft met deze koplamp?
https://www.bumm.de/en/products/dynamo- ... /179u.html?

Ik zou graag de lamp willen gebruiken met een Shutter Precision PD-8 dynamonaaf, met als bedoeling om onderweg via de USB connector de batterij van mijn telefoon op peil te houden.
Heel recent is het niet, maar wel recenter dan 2013. Ik had de Luxos U gemonteerd op een ligfiets in combinatie met een SP naafdynamo (weet niet meer welk model precies). BuM heeft de lamp inderdaad aangepast nadat geregeld problemen gemeld werden met de 'afstandsbediening'. De stekker is weggelaten en de kabel zit vast aan de lamp. Ik had er in elk geval geen problemen mee. De lamp geeft een prima lichtbundel en de usb-voeding deed wat die moet doen. Alleen, zoals al nog gezegd, werkt die niet als de snelheid te laag ligt. Dat is ook logisch, want dan geeft de dynamo niet voldoende.

De enige bedenking die ik erbij had, is dat de lamp relatief volumineus is en daardoor leek die me wat kwetsbaarder. In de praktijk was dat geen probleem.