Schwalbe Big Apple vernieuwd ?!?

Ik was jarenlang tevreden met Big Apples onder de tandem.
Maar nu blijken Big Apples "vernieuwd". En bovendien "E-Bike-Ready". Dat klinkt naar anti leklaag, verhoogde rolweerstand en weet ik wat meer.

Weet iemand wat er precies is veranderd?

Frank
frank bueters schreef:Ik was jarenlang tevreden met Big Apples onder de tandem.
Maar nu blijken Big Apples "vernieuwd". En bovendien "E-Bike-Ready". Dat klinkt naar anti leklaag, verhoogde rolweerstand en weet ik wat meer.

Weet iemand wat er precies is veranderd?

Frank
het profiel is gemoderniseerd
er zijn goedkope series in kleurtjes.
het betere karkas heeft een iets ander antilekweefsel en is iets lichter geworden
de lichtgewicht versies zijn niet meer

No panic zou ik zeggen, en anders is er nog de fat frank ;)
m-gineering schreef:het profiel is gemoderniseerd
er zijn goedkope series in kleurtjes.
het betere karkas heeft een iets ander antilekweefsel en is iets lichter geworden
de lichtgewicht versies zijn niet meer
Daar valt mee te leven.
m-gineering schreef:No panic zou ik zeggen, en anders is er nog de fat frank ;)
"Slaat op iedere Cruiser een verleidelijk goed figuur".
Helaas, niet in mijn maat :wink: (50-406 en 50-559)
frank bueters schreef:Ik was jarenlang tevreden met Big Apples onder de tandem.
Maar nu blijken Big Apples "vernieuwd". En bovendien "E-Bike-Ready". Dat klinkt naar anti leklaag, verhoogde rolweerstand en weet ik wat meer.

Weet iemand wat er precies is veranderd?

Frank
wanden zijn soepeler
loopvlak is dikker


perfect moiree van vredestein eens bekijken
macdavid schreef:wanden zijn soepeler
loopvlak is dikker
Voeg daar aan toe: een ongetwijfeld vreselijk veilige- maar even lelijke witte reflectierand op de zijkant. Ik durf nauwelijks nog in de schuur te kijken. Argghhh....
macdavid schreef:perfect moiree van vredestein eens bekijken
Heeft die dezelfde draagkracht (125 kg)?