Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Jong geleerd...? - Forum Wereldfietser

Jong geleerd...?

Screenshot_20200510-124313_Gallery.jpg
Kan natuurlijk al vroeg beginnen dat bikepacken.

Een setje banden weggegeven aan een beginnend mountainbiker en ik kon het niet laten om er even een setje tassen op te hangen.

Kleinste maat 26 inch fiets van Frog Bikes, een Frog 69. Met Schwalbe Racing Ralph banden en Apidura Backcountry tassen in Large.
'goed bezig' :D
Ziet er meteen al goed uit zo :)
Gaaf!
Gister onze oudste van 5 z'n eerste langere rit laten maken (16km) die sliep lekker gisteravond...
Leuk! Goed bezig Jurr....
Jurr schreef:
zo 10 mei, 2020 12:49
Een setje banden weggegeven aan een beginnend mountainbiker en ik kon het niet laten om er even een setje tassen op te hangen.
Haha, hij/zij zal nog eens aan je terugdenken over 10 jaar ergens in een tentje in the middle of nowhere. Als dat zaadje eenmaal geplant is...
Shadow schreef:
ma 11 mei, 2020 07:13

Gister onze oudste van 5 z'n eerste langere rit laten maken (16km) die sliep lekker gisteravond...
Da's een aardig begin van een trainingsschema ;)

Berger schreef:
ma 11 mei, 2020 15:42

Haha, hij/zij zal nog eens aan je terugdenken over 10 jaar ergens in een tentje in the middle of nowhere. Als dat zaadje eenmaal geplant is...
Fietsvakantie inspiratie geven aan anderen is altijd leuk :)

Ben benieuwd :)
Leuk he. Zo krijgen we nog regelmatig mailtjes binnen van mensen die onze spullen hebben over genomen. Veel leuker dan verkopen.
Shadow schreef:
ma 11 mei, 2020 07:13
Gaaf!
Gister onze oudste van 5 z'n eerste langere rit laten maken (16km) die sliep lekker gisteravond...
16km? Dat zie ik onze zoon van 5 nog niet doen!
Ronald H schreef:
vr 12 jun, 2020 20:39
Shadow schreef:
ma 11 mei, 2020 07:13
Gaaf!
Gister onze oudste van 5 z'n eerste langere rit laten maken (16km) die sliep lekker gisteravond...
16km? Dat zie ik onze zoon van 5 nog niet doen!
Hij gaat het morgen weer eens doen :D
Ronald H schreef:
vr 12 jun, 2020 20:39
16km? Dat zie ik onze zoon van 5 nog niet doen!
Onderschat ze niet hoor. Geef ze een uitdaging (en een beloning) (en een goeie fiets) (en wat hulp) (en genoeg tijd). 46km met 4,5 jaar is mogelijk :oops: :lol:
Hij fietst dagelijks ook 4,5km heen en 4,5 terug naar school en dan als ik hem na het eten vraag of ie nog mee gaat fietsen hoor ik alleen maar ‘zoef’ langs me heen richting de schuur 8)
Leuk als kinderen mee willen en er plezier aan beleven.

Kinderen herstellen zich razendsnel na inspanningen. Zo zijn mijn vrouw en ik meestal al na 80 km toe aan wat rust en een overnachtingsplek.
Eenmaal daar aangekomen gaat onze jongste dan nog vaak even een balletje trappen.

Toen hij 10 jaar was fietste hij met ons de laatste dagetappe van Xanten naar huis, net iets meer dan 100 km. En thuis aangekomen weer lekker even buiten spelen.
Nou meneer heeft er goed 30km op zitten vandaag 8)
Had het op laatst ook echt wel gehad, maar hij heeft het gedaan!
Stelletje slavendrijvers ;)

:lol:

Fraai zeg die kilometrages van die jonge fietsers =)