Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Oplossing 'tussenfase peuter set / geen peuter set ' in Chariot cougar - Forum Wereldfietser

Oplossing 'tussenfase peuter set / geen peuter set ' in Chariot cougar

HoI. Welke ouders en Chariot Cougar eigenaren herkennen de hierna beschreven 'tussenfase' en hebben tips? ... Onze dochter van twee lijkt het peuterstoel setje van de Chariot fietskar ontgroeid. Is ook tot 18 mnd volgens Chariot. Haar hoofd past niet goed meer tussen de zijkanten van de hoofdsteun. Haar kin wordt bijna op haar borst geduwd. Het ziet er niet comfortabel uit.
Als we de hoofdsteun weghalen komt haar hoofd echter tussen de bandjes waar de hoofsteun op zat en dat schuurt langs haar oren. Ze rijkt nog niet tot het vlakke bovenste deel van de rugwand van de kar.
Herkenbaar? Zo ja hoe hebben jullie het opgelost?
Groetjes Leo en Marianna
Wat wij wel deden was zo'n opblaasbaar auto-nek-kussen zachtjes opblazen en dat om het nekje doen. Gaat ook die bandjes tegen en beschermt ook nog wat tegen teveel schudden.
Travelmaster schreef:Wat wij wel deden was zo'n opblaasbaar auto-nek-kussen zachtjes opblazen en dat om het nekje doen. Gaat ook die bandjes tegen en beschermt ook nog wat tegen teveel schudden.
Bedankt voor de tip. Via een pm kreeg ik ook nog de tip om de zit simpelweg met een kussentje (opgevouwen handdoek oid) te verhogen.
Leke schreef:
Travelmaster schreef:Wat wij wel deden was zo'n opblaasbaar auto-nek-kussen zachtjes opblazen en dat om het nekje doen. Gaat ook die bandjes tegen en beschermt ook nog wat tegen teveel schudden.
Bedankt voor de tip. Via een pm kreeg ik ook nog de tip om de zit simpelweg met een kussentje (opgevouwen handdoek oid) te verhogen.
Ja daar dacht ik ook aan, maar dat lag zó voor de hand ;)