Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuw subforum - Forum Wereldfietser

Nieuw subforum

Naar aanleiding van dit bericht is dit nieuwe subforum ingericht. Vragen die gerelateerd zijn aan het fietsen met kinderen kunnen hier gesteld worden. Dit kan over materiaal gaan, maar ook over de planning en/of inrichting van een fietsreis.

Mochten er dingen niet goed (lijken te) werken met dit forum, stuur dan even een PB naar de moderator. Dan pakken we dit op.

Ik zal in de loop der tijd hier ook 'fietsen met kinderen' gerelateerde vragen heen verplaatsen. Mocht je dus iets 'kwijt' zijn van deze categorie, kijk dan even hier.
Denk dat ik hier de komende jaren wel eens te vinden zal zijn! Denk dat dit best een behoefte vervult. We gaan het meemaken, dank voor het opzetten!
Goed initiatief! Wordt er vanuit fietsenmetkinderen.info ook gelinkt naar dit deel van het forum?
Jarno,

Ze hebben (ook) een eigen forum, dus ik vraag me af of ze de behoefte hebben aan een verwijzing hierheen. Ik heb het forum hier gemaakt omdat er blijkbaar wel een behoefte was.
Ik zal een berichtje sturen aan hun webmaster. Dan mogen ze zelf beslissen wat ze ermee doen.
Mijn 'ervaring' bij het forum aldaar is dat het erg weinig wordt gebruikt en, in elk geval bij de vorige versie van de site, geen goed archief had. Daarnaast is er volgens mij aardig wat overlap. Maar echt samenwerken is het dus nog niet.
Het berichtje is verstuurd. Ik wacht af...
@HansvanderVeeke:

het punt is juist dat het forum van fietsenmetkinderen.info helemaal niet meer bereikbaar is vanaf de site. Toen de oude site nog in de lucht was, waren er problemen vanwege spam e.d.

Ik vind het in ieder geval positief dat er op dit forum een plekje is voor gezinnen met (jonge) kinderen :)


*edit: ik zie dat er nu opeens wel een forum is :shock: Misschien is het toch een idee om als forum samen te gaan, zodat de schat aan informatie en kennis van beide zijden op een centraal punt te vinden is?
De Fietsen met Kinderen website (www.fietsenmetkinderen.info) is ooit voortgekomen vanuit De Wereldfietser.
Ik was in 1994 een van de oprichters van De Wereldfietser.
In 1996 begon ik met het organiseren van een themadag Fietsen met Kinderen. Ook een Wereldfietserinitiatief; ik was immers bestuurslid van De Wereldfietser en deed het onder de vlag van De Wereldfietser.

Geleidelijk aan groeide het los van de vereniging, omdat er daar weinig belangstelling voor was. In 1997 heb ik de website van de wereldfietser opgericht en twee jaar later de fietsen met kinderen website. En net als de website van de wereldfietser heeft ook de website van fietsen met kinderen ups en downs afhankelijk van de vrijwilligers die er beschikbaar zijn.
Mijn kinderen zijn inmiddels volwassen, maar gelukkig is er weer een nieuwe generatie actief geworden.

Ik zou het in elk geval toejuichen als alle initiatieven samenwerken. Er is nu een website Fietsen met Kinderen. Er is een heel actieve facebookgroep Fietsvakanties met Kinderen. En nu is hier dus ook een subforum Fietsen met Kinderen.

Kunnen we de zaak niet linken en bundelen in plaats van steeds meer te versnipperen?
Goed idee dit! Heb zelf geen facebook dus kan daar niks over zeggen. Fietsenmetkinderen.info is wel erg dood...
Op fiets en uitrusting staat ook een topic over kinderfietsen. Wellicht verplaatsen?
Ik krijg ook geen reactie van de Fietsen met Kinderen site.
Suuske schreef:
Op fiets en uitrusting staat ook een topic over kinderfietsen. Wellicht verplaatsen?
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... derfietsen
Is wel handig ja. Alles bij elkaar.
Dank voor de tip. Ik heb hem verplaatst.
Leuk dit subforum! We kijken inmiddels uit naar onze vijfde fietsvakantie met inmiddels vijf kinderen :D
Is hier sprake van een oorzakelijk verband? :wink:
Mocht je na het doorspitten van fora persoonlijk je vragen willen stellen aan ouders die gewend zijn op fietsvakantie te gaan met kleine kinderen kom dan op 2 april a.s. naar onze Wereldfietsbeurs in Bussum.

Barbara en Jurgen geven een presentatie over "Fietsen met kinderen" en uiteraard is er ruimte voor vragen.

Hou deze website in de gaten voor het juiste tijdstip.

Annita
Travelmaster schreef:Is hier sprake van een oorzakelijk verband? :wink:
Haha :lol: