Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Welke fietskar Cougar of D'lite - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Welke fietskar Cougar of D'lite

Hoi allemaal,

Dit draadje is niet heel erg actueel meer, maar ik vroeg mij af of iemand toch kan helpen! Ik las hier dat iemand een oplossing had om de thule baby sling in de burley d'lite te hangen. Aangezien wij onze Croozer gaan 'inruilen' voor een burley maar onze jongste kan nog niet zelf zitten (bijna 6 maanden)

Wij vinden het zitje van Burley er niet heel comfortabel uit zien... Please help!
Beste,
Mss beetje laat maar na veel zoeken heb ik dit gevonden.
Zou iemand die foto van Thule babyhangmat in Burley d'lite hebben?
FemkeH heeft deze blijkbaar. Ik zou deze aanschaffen voor dagelijks kort gebruik.
Weet wel niet hoe ik deze in onze d'lite kan bevestigen.
Alle tips zijn welkom!!!
Ondertussen opgelost? Hoe? Zou dat ook graag gebruiken
wij zijn met onze 9 mnd oude zoontje 2.5 week gaan fietsen in de thule Chariot. dit is ons zeer goed bevallen. voor de regen hebben we een zeiltje van doorzichtig plastic gekocht en er overheen bevestigd. Goedkoop en werkt prima. de babysling en nu het peuterzitje zijn ons goed bevallen. Ons zoontje zit er altijd met veel plezier in.
Ook ik ben zeer benieuwd hoe de sling van de chariot cougar in de Burley D'lite te bevestigen is. Zou hier een foto/instructies van op het forum kunnen worden geplaatst?