Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Partnerlidmaatschap - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Partnerlidmaatschap

Eric op de Fiets schreef:
ma 20 mei, 2019 20:37

Uiteindelijk blijkt het afmelden van ons als leden wel gelukt te zijn maar het aanmelden als partner leden niet.

Als je je allebei afmeldt is er toch niemand meer waarvan je partnerlid kunt worden? Tenzij je allebei partner van twee andere nog bestaande leden wordt natuurlijk.

Best ingewikkeld die relaties. ;)
Jurr schreef:
di 21 mei, 2019 20:46
Eric op de Fiets schreef:
ma 20 mei, 2019 20:37

Uiteindelijk blijkt het afmelden van ons als leden wel gelukt te zijn maar het aanmelden als partner leden niet.

Als je je allebei afmeldt is er toch niemand meer waarvan je partnerlid kunt worden? Tenzij je allebei partner van twee andere nog bestaande leden wordt natuurlijk.

Best ingewikkeld die relaties. ;)
Heel ingewikkeld zonder huwelijkse voorwaarden getrouwd als echt wereldfietser stelletje...al bijna 10 jaar gelukkig bij elkaar. Stevens en Avaghon :wink:

Misschien een wereldfietser-stelletje-met-partner-met-of-zonder-lidmaatschap-weekenje organisren exclusief voor wf stelletjes? Lijkt mij best gezellig, ook voor stelletjes in spee.
Eric op de Fiets schreef:
di 21 mei, 2019 22:15
Misschien een wereldfietser-stelletje-met-partner-met-of-zonder-lidmaatschap-weekenje organisren exclusief voor wf stelletjes? Lijkt mij best gezellig, ook voor stelletjes in spee.
Heb je al een datum en een bestemming? :lol: :lol:
Rix schreef:
di 25 jun, 2019 21:36
Eric op de Fiets schreef:
di 21 mei, 2019 22:15
Misschien een wereldfietser-stelletje-met-partner-met-of-zonder-lidmaatschap-weekenje organisren exclusief voor wf stelletjes? Lijkt mij best gezellig, ook voor stelletjes in spee.
Heb je al een datum en een bestemming? :lol: :lol:
Jazeker, maar Denemarken is ons nu helaas te chill en het is Allier geworden. Genoeg moois om te fietsen en lekker rustig daar. Oja, er gaat een Avaghon en een Snel mee.

Bijlagen