Additionally, paste this code immediately after the opening tag: So long and thanks for all the posts (*) - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

So long and thanks for all the posts (*)

Han Doek schreef:
do 07 jun, 2018 17:11
Erg apart dit. Ik geef aan dat er geaccepteerd wordt dat er mensen anderen zwart maken en achter de schermen wegpesten. Daarbij noem ik man en paard. Mijn opmerking hierover wordt verwijderd zonder een onderbouwing te geven van het tegendeel en zonder een verklaring in het openbaar. Blijkbaar is het dus prima dat mensen achter de schermen weggepest worden..............
Geachte Han Doek,

Toevalligerwijs(?) bent u van alle reageerders in dit topic de enige die niet middels PB of mail te berichten is. Vandaar dat ik u op deze (openbare) wijze benader.

Dit topic gaat over moderator Hans die afscheid neemt. Hij geeft aan per direct als moderator te stoppen.

Uw klachten en grieven over moderatie of klachten over andere posters kunt bij de desbetreffende personen neerleggen. U kunt namelijk 'meldingen' maken, PB's sturen, personen en/of instanties per mail benaderen, het bestuur benaderen. Of desnoods een eigen topic starten.

Maar dat u nu juist dit afscheidstopic ('so long') denkt te moeten gebruiken om uw grieven te uiten, dat komt op mij ongepast over.

mvgr. Mike
Han Doek schreef:
do 07 jun, 2018 17:11
Mijn opmerking hierover wordt verwijderd zonder een onderbouwing te geven van het tegendeel en zonder een verklaring in het openbaar.
Ach... mijn opmerking ("Je valt in herhaling.") over jouw opmerkingen is ook verwijderd zonder verwittiging :(
Han Doek schreef:
do 07 jun, 2018 17:11
Erg apart dit. Ik geef aan dat er geaccepteerd wordt dat er mensen anderen zwart maken en achter de schermen wegpesten. Daarbij noem ik man en paard. Mijn opmerking hierover wordt verwijderd zonder een onderbouwing te geven van het tegendeel en zonder een verklaring in het openbaar. Blijkbaar is het dus prima dat mensen achter de schermen weggepest worden.

Iemand anders maakt eenzelfde opmerking over iemand anders, die toevallig niet bij de vereniging betrokken is, en dat wordt NIET gemodereerd. Op mijn vraag waarom wordt geen enkel antwoord gegeven. Als ik herhaaldelijk appelleer hieraan, wordt mijn appèl zonder verklaring verwijderd.

Het is dat ik geen lid ben van deze club. Anders had ik wel mijn ernstige bedenkingen geuit via allerlei kanalen. Althans, vermits dat niet zonder pardon en zonder verklaring vanuit de betrokkenen verwijderd zou worden.

Censuur, laster, smaad en mensen wegpesten lijkt hier de normaalste zaak van de wereld geworden. Tot een kunst verheven. Ik zou zeggen: mensen, pik dit niet langer! Als dit de gebruikelijke manier van omgang wordt met elkaar, dan is Hans het lichtend voorbeeld van het resultaat. Hetzelfde kleine clubje zal overblijven wat betrokken was bij de start van deze website.

Als dat de bedoeling is: prima. Maar geef anderen dan ook niet de mogelijkheid zich aan te melden bij deze website. Nu lijkt het alsof eenieder mee kan doen hier. Dat is dus niet zo.

Ik zeg: gooi de Han Doek in de ring! :lol:
Hallo Fedor,

ik heb inderdaad jouw bericht en die van Han Doek verwijderd. Tenminste, de berichten van Han Doek met alleen een vraagteken noem ik geen berichten. Ondanks mijn vriendelijk verzoek hier mee te stoppen, ging hij hier toch mee door. Doordat zijn berichten verwijderd waren, had die van jouw ook geen betekenis meer volgens mij, vandaar.

Voor eenieder, sorry dat ik de laatste dagen niet adequaat kan reageren. Ik ben nu op fietsvakantie in Tsjechië en een telefoon is geen geschikt middel om te modereren. Verder is het nog maar de vraag of ik de komende dagen voldoende Wi-Fi heb.
Frank schreef:
do 07 jun, 2018 19:39
ik heb inderdaad jouw bericht en die van Han Doek verwijderd. Tenminste, de berichten van Han Doek met alleen een vraagteken noem ik geen berichten. Ondanks mijn vriendelijk verzoek hier mee te stoppen, ging hij hier toch mee door. Doordat zijn berichten verwijderd waren, had die van jouw ook geen betekenis meer volgens mij, vandaar.
Geen probleem mee hoor :D
Ook ik heb veel waardering voor het vele werk dat Hans heeft verricht. Zelf heb ik zelden met Hans te maken gehad als moderator. Wel heb ik hem tijdens fietsweekends altijd als bijzonder prettig gezelschap ervaren. Dat ik nu topicstarter blijk te zijn van een draadje dat hem het laatste zetje heeft gegeven om te stoppen als moderator, voelt nogal wrang. Met dat topic heb ik mijn bezorgdheid uitgesproken over het dreigende vertrek van een gewaardeerd forumlid, maar het was zeker niet mijn bedoeling om Hans daar de schuld van te geven. Daarom liet ik juist weten dat ik sinds eind april aan het fietsen ben en dit forum sindsdien nauwelijks heb gevolgd.
Ook van Hans hoop ik dat hij het forum niet definitief de rug toe zal keren, al snap ik wel dat hij er voorlopig even genoeg van heeft en nu heel hard aan vakantie toe is. Ik zal zijn reisblog zeker volgen en hoop nog vele fietsweekends met hem mee te maken.
Wanneer ik weer thuis ben, kom ik er hopelijk achter wat er de laatste 6 weken precies gebeurd is.

Groeten uit Kroatie,
Kees
Ik heb een heerlijk rustige week gehad waarin ik realiseerde dat dit een juiste beslissing is om even afstand te nemen. Allen dank voor de steun. De reden dat ik me nog even meld is tweeledig

1. Als ik de indruk heb gewekt 'beschadigd' te zijn, dan is dat niet zo bedoeld. En dat is ook echt niet aan de orde. Ik ben alleen even klaar met dezelfde discussies met dezelfde mensen. Verder ben ik even vrolijk en levenslustig als anders.

2. Ik stop alleen met modereren. Andere dingen blijf ik gewoon doen. Je kunt nog steeds bij me terecht voor toegang tot het ledendeel of als je problemen hebt met inloggen. Ook ga ik nog steeds mee op tochtjes, maak ik de nieuwsbrief, organiseer ik de reparatiecursus en schrijf ik artikelen voor het tijdschrift. Vooral dat laatste vind ik erg leuk en heb ik afgelopen week extra tijd voor gehad, dus er komt er weer een aan.

Veel plezier deze zomer!

P.s. Kees, trek het je niet aan. Het heeft niets met jou of je specifieke bericht te maken.