Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Forumupgrade - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Forumupgrade

Leon schreef:
PeterVanRijn schreef:
Leon schreef:Nu de andere 13160 forumleden nog. Daarom lijkt het me handiger als het systeemopperhoofd het doet.
Ik wil niet al te tegendraads doen, maar ik houd de BBCode liever aan. ;-)
Daarom had ik 2 forumleden uit het totaalaantal weggelaten. :wink:
:-)

Volgens mij verstoren die aanduidingen met post_id, time en user_id het feestje van het netjes quoten. Ik heb ze hierboven weggehaald.
Zouden jullie vooral geen BBcode willen uitzetten, alsjeblieft?

BBcode uitzetten zou ik alleen doen als je precies weet wat je doet.

Als je niet wilt dat 8) een smiley wordt, kun je "Smilies uitschakelen" aanvinken.

En als je er niet zeker van bent hoe je bericht wordt getoond, kun je de Voorbeeld-knop gebruiken.
eindgebruiker schreef:
ma 08 jan, 2018 14:06
Zouden jullie vooral geen BBcode willen uitzetten, alsjeblieft?

BBcode uitzetten zou ik alleen doen als je precies weet wat je doet.
In je profiel bedoel je? Wat is daar het probleem van/mee?
PeterVanRijn schreef:
ma 08 jan, 2018 13:59

Volgens mij verstoren die aanduidingen met post_id, time en user_id het feestje van het netjes quoten. Ik heb ze hierboven weggehaald.
Dat moet ik terugnemen merkte ik zojuist.
(En nu weer)
[quote=eindgebruiker post_id=296512 time=1515416773 user_id=72]
Zouden jullie vooral [b]geen[/b] BBcode willen uitzetten, alsjeblieft?

BBcode uitzetten zou ik alleen doen als je precies weet wat je doet.
[/quote]Want anders? (pfoe, ik voel me net iemand die voor het eerst op internet komt. Met excuses als ik dingen niet begrijp. )

Het lijkt me raar als er verplichte opties zijn die je als argeloze gebruiker kunt vernaggelen.
Ik vind BBcode vooral handig als het gaat om afbeeldingen tonen en maken van links.

* forum werkt nog niet foutloos. Dit bericht wilde ik aanpassen via webbrowser computer, geen verbinding krijg ik dan.
* via tablet weer opnieuw inloggen wat niet kan via de gebruikelijke weg. Moet nu eerst naar forum en dan naar onder scrollen en dan inloggen.
* vanmorgen kon ik evenmin inloggen via tablet/ telefoon -> geen verbinding
Als (onbedoelde) 'aanstipper' van het "8 )" smiley-issue in samenhang met de upgrade:

uit een PB maak ik op dat dit 'probleem' altijd al bestond, dat dit dus kennelijk niets met de upgrade te maken heeft. Omdat deze situatie al jaren bestaat en er (nagenoeg) nooit iemand problemen mee heeft gehad, lijkt het me zinnig deze discussie niet te mixen met de discussie van de upgrade. Zodat de experts zich weer puur op de upgrade kunnen richten.

Als iemand het echt belangrijk vindt, deze onbedoelde emoticons, dan is mijn suggestie om er een apart Topic voor op te starten.
Op mijn Mac met safari 11.0.2 is het probleem met de verbroken verbinding bij het inloggen sinds gistermiddag terug. De iPhone is nog ingelogd, dus ik weet niet of het probleem daar ook terug is.
Hier hetzelfde, Safari op de Mac en iPhone. Na een paar pogingen lukt het bij die laatste uiteindelijk wel.
Vreemd, na een paar pogingen op de Mac lukte het wel. Dankzij het vinkje blijf ik nu ingelogd.
Het is weer mis met safari op de I pad met OIS
Dirk
Dit is een test vanaf een geemuleerde iPhone.
SanderNL schreef:
ma 08 jan, 2018 22:01
Dit is een test vanaf een geemuleerde iPhone.
En dit is een citaat.
Goed, Safari blijft dus problemen houden. Er kwam een mogelijke workaround binnen: als je inlogt met Safari, en je krijgt het scherm met "network connection lost", klik dan op de Back-toets en probeer het opnieuw.

We horen graag de resultaten.
Leon schreef:
ma 08 jan, 2018 13:40
.. en waarom gaat het hierboven fout met het citaat?
omdat je denk ik UBB hebt uitgezet. UBB heb je ook nodig om te kunnen quoten. Is dus best wel een essentiele functie, gewoon lekker aanlaten zou ik zeggen...
dik5 schreef:
ma 08 jan, 2018 17:31
Het is weer mis met safari op de I pad met OIS
Dirk
Hij doet het weer :D :D
Dirk
SanderNL schreef:
vr 05 jan, 2018 18:49
dik5 schreef:
vr 05 jan, 2018 18:31
Met mijn Ipad kan ik met safari en IOS niet meer inloggen op deze side :(
Gelukkig ben ik met mijn vaste PC via firefox standaard ingelogd en kan ik deze reactie geven :)
Dirk
Heb je Safari al wel afgesloten en opnieuw opgestart?
Ik kan met safari nog steeds niet inloggen. Nu weet ik niet heel goed wat bedoeld wordt met safari afsluiten en opstarten. (?) zowel op de laptop als op Ipad.
Marjan,

Op de laptop weet ik het niet.
Op de IPad druk je twee keer snel op de home knop en veegt dan Safari naar boven.
Bij mij werkt het op de IPad vaak wel de tweede keer. Dus na de foutmelding gebruik ik de 'back' button (<) en doe het dan nog een keer.
HansvanderVeeke schreef:
di 09 jan, 2018 16:27
Marjan,

Op de laptop weet ik het niet.
Op de IPad druk je twee keer snel op de home knop en veegt dan Safari naar boven.
Bij mij werkt het op de IPad vaak wel de tweede keer. Dus na de foutmelding gebruik ik de 'back' button (<) en doe het dan nog een keer.
Gelukt op de Ipad! Bedankt! wist niet van het bestaan af, zo heb ik nu veel pagina's omhoog geveegd.
Ik zal binnenkort ook eens wat testen met Safari op OSX, ik weet het probleem af en toe te reproduceren, een refresh lijkt een work-around te zijn.

Overigens sluit je Safari op de Macbook af door in het menu bovenaan 'Safari' - 'Quit Safari' te kiezen, of door op command + Q te drukken op je toetsenbord.